پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در یک مجله برزیلی

390

انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل

مجله Suplemento de Arte برزیل در جدیدترین شماره خودش به معرفی فرزانه رادمهر ، عکاس ایرانی پرداخته . این نشریه الکترونیک که از سال 2010 آغاز به کار کرده ، در هر شماره به معرفی دو هنرمند می پردازه . اولویت مجله ، معرفی هنرمندان زن با نبوغی هست که توجه و تصدیق کمتری در عرصه جهانی دریافت کردن و از این راه سعی داره به مقابله با خلاء تاریخی که در زمینه معرفی و تحلیل آثار زنان در تاریخ هنر وجود داره بپردازه .
آلین داکا ، کیوریتور مجله در تحلیلی بر عکس های فرزانه رادمهر نوشته که : ” فرزانه رادمهر ، دست به خلق تصاویری می‌زند تا دیدگاه خود را نسبت به خودش و جهان از نو بازسازی کند ، و صحنه‌های مسکوت او با یک درون‌گرایی طبیعی ، هر بار صدای خودشان را می‌یابند . عکس‌های او ساختگی است ، با ساختاری همچون یک شعر تصویری ، و به مثابه‌ی یک میل درونی و یک خود-رها-سازی که در برابر هر واژه‌ی بیگانه‌ای ایستادگی می‌کند . برای رادمهر ، زیرمتن آثارش فراتر از تصویرپردازی مسایل سیاسی اجتماعی در کشورش است ، چراکه او به جستجوی شکستن مرزها است تا تمام عالم را در بر گیرد.”
فرزانه رادمهر ، متولد 1361 هست و در اغلب آثارش به زنان ، جهان درونی انسان ها و رمز و رازهای هستی می پردازه . آثار ایشون تابحال در نمایشگاه های مختلفی در ایران و خارج از ایران به نمایش دراومده. در این شماره مجموعه ای از تک عکس های ایشون که بین سال های 2010 تا 2012 خلق شده ، به نمایش در اومده .
در بخش دیگه ای از این شماره ، رُز اُنیل (1944-1874) تصویر ساز ، شاعر و نویسنده آمریکایی معرفی شده. هفتمین شماره مجله Suplemento de Arte برزیل به صورت ویژه به شکل سه زبانه (فارسی ، انگلیسی و پرتغالی) منتشر شده و نسخه هفتم این مجله مربوط به جولای 2015، از لینک زیر قابل دانلود هست.
دانلود نسخه هفتم مجله: Suplemento_de_Arte_n.t._7

انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل انتشار آثار عکاس ایرانی؛ فرزانه رادمهر در مجله Suplemento de Arte برزیل

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.