پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

جلوه‌های ویژه در فتوشاپ

0 150

محاله یکی از کاربران فتوشاپ باشین و فیلترهای شرکت Alien Skin رو نشناسین. دورانی بود که این شرکت با رقیب همیشگی خودش آقای kais Krause مبارزه ای جانانه داشت، یادش بخیر!. بهرحال با ورود فیلتر جدید Eye Candy 7.0 انجام خیلی از کارها برای دوستداران فوتوشاپ و همینطور افرادی که به موشن گرافیک علاقه دارن و به دنبال جلوه هایی ویژه هستن، آسونتر شد.

پان آرت

در این نسخه شما شاهد اضافه شدن جلوه های ویژه ای مثل آتش، گرد وغبار، نور، سایه و یا بافت بصورت بسیار طبیعی هستین. در این نسخه سازگاری با مدل رنگ CMYK در حالت 16 بیت هم تعریف شده تا کیفیت خروجی نهایی به بالاترین حد خودش برسه. در نسخه جدید حتی برای طراحان وب هم قسمتی اختصاص داده شده تا بتونن دکمه های تعاملی خودشون رو با این فیلتر بصورت شیشه ای و جذاب تعریف کنن.
ماهیت کلی فیلتر Eye Candy 7.0 در دو  قسمت تعریف شده. قسمت اول که جلوه هایی بسیار زیادی رو مثل نور، عمق، آتش، سایه، دود، برف و کلی اتفاقات عجیب رو ایجاد میکنه و قسمت دوم بافتهای طبیعی رو برای شما میسازه. از بافت پوست مار و ببر گرفته تا بافت روی برگ، کاشی، آجر، چوب و حتی قطرات آب. جذابیت این قسمت بروی تنظیمات و نتیجه فوق العاده طبیعی در نمایش بافتها هست.

 

ارسال یک پاسخ