پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

وب سایت شخصی خود را راه اندازی کنید

189

طرح گروه زیگفا در راه اندازی وب سایت ویژه هنرمندان

گروه تبلیغاتی زیگفا که فعالیتهایی همچون گردش مجازی ، نشر دیجیتال و عکاسی دیجیتال را برای شرکتهای متعددی انجام داده است، در طرح ویژه ی خود اقدام به طراحی وب سایتهایی ویژه با هزینه مناسب کرده است. وب سایتهای واکنشگرا با طراحی خلاقانه و با توجه به نیاز هنرمندان خلق شده و بیشتر ملزومات یک وب سایت خوب و هنری را داراست. علاقه مندان با بررسی سایتهای این گروه، میتوانند در سریعترین زمان ممکن صاحب یک سایت هنری و اختصاصی شوند. مخاطب میتواند بعد از دریافت سایت خود بدون نیاز به کد نویسی ، اطلاعات خود را بارگزاری نماید و دیگر نگرانی در مورد آرشیو صحیح آثار خود نداشته باشند.
از امکانات وب سایتهای طرح ویژه گروه زیگفا، تنوع و خلاقیت ، قابلیت افزودن گالری تصاویر ، امکان ایجاد ژورنال و متون شخصی ، کنترل پنل کاربری ، قابلیت کنترل سایت و آپلود اطلاعات توسط خود کاربر و امکان تغییر سایز صفحه سایت در صفحات نمایش مختلف میباشد. هزینه هاست در طرح ویژه بصورت رایگان بوده و علاقه مندانی که به دریافت امکانات ویژه ی دیگر مانند سئو ، نصب پلاگین یا هاست اختصاصی هستند میتوانند از طریق ارتباط با گروه نیازهای خود را ارایه و در صورت تمایل به انجام آن درخواست دهند.
طرح ویژه طراحی وب سایت گروه زیگفا برای هنرمندان و علاقه مندان به دارا بودن یک وب سایت شخصی بوده و برای هنرمندانی که عضو سایت گروه پان آرت باشند نیز تخفیف مناسبی ارایه خواهد شد. تمامی افراد میتوانند از طریق سایت گروه زیگفا ، ارسال ایمیل و یا شماره تلفن این گروه نسبت به درخواست طراحی سایت و دریافت راهنمایی بیشتر در طرح ویژه شرکت کنند.

http://zigpha.com  |  info{at}zigpha.com  |  09124792900

طرح عیدانه طراحی سایت هنرمندان طرح عیدانه طراحی سایت هنرمندان طرح عیدانه طراحی سایت هنرمندان

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.