پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فصل هنر دبی و نمایشی از آثار هنری جهان

0 148

فصل هنر دبی و نمایشی از آثار هنری جهان

دوستداران هنر مشتاقانه به بررسی فصل هنر دبی مشغول هستن که طی ماههای مارس و آوریل در حال برگزاری هست. فصل هنردبی ، رویدادی از طرف مرکز فرهنگ و هنر دبی، از 14 مارس همزمان با هفته هنر یا Art Week آغاز می شه و در کنارش نمایشگاه های جدیدی در گالری های این شهر افتتاح و فعالیت های عمومی هنر در مکان های مختلفی در دبی نیزآغاز میشه. هفته هنر جشنی یک هفته ای برای هنر و فرهنگ هست و در اون رویدادهای کلیدی دبی از جمله Art Dubai، Design Days Dubai و SIKKA Art Fair به نمایش در میان.
آرت دبی قدیمی ترین و بزرگترین نمایشگاه هنری دبی به شمار میره. نهمین دوره اون از 18 تا 21 مارس در مدینه الجمیرا برگزار شد. این رویداد با نمایش 92 گالری از 40 کشور و  آثار بیش از 500 هنرمند محلی و بین المللی، بزرگترین نمایشگاه جهانی هنر شناخته میشه. این نمایشگاه میزبان برنامه غیر تجاری گوناگون، مثل Global Art Forum  و آثارهنری سفارشی مختص مکان (site-specific) و کارگاه های هنری برای کودکان و توربازدید برای کلکسیونرهای جدید نیز بود. از سایر رویدادهایی که در امارات متحده عربی طی این فصل اتفاق میفته، به دوسالانه شارجه و فستیوال ابوظبی هم میشه اشاره کرد.

فصل هنر دبی و نمایش آثار هنریفصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری فصل هنر دبی و نمایش آثار هنری

ارسال یک پاسخ