پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

میلاد کمباری – طراح دیجیتال

0 342

نگرشی تخصصی در زمینه پرزنت سه بعدی معماری در آثار میلاد کمباری

معماری دیجیتال و نیز پرزنت سه بعدی آثار معماری به شدت در حال پیشرفته و گروه هایی که وظیفه پرزنتیشن رو بر عهده دارن، در این بین نقش مهمی رو ایفا میکنن. ایده پردازی و اسکیس در یک طرف قضیه وجود داره، اما تکمیل نهایی اثر بصورت سه‌بعدی در نرم افزارهای ویژه و پرزنتِ مناسبه که میتونه تجسمی درست از یک کار رو ایجاد کنه. گروه آپ – Up – در چند سال اخیر فعالیت ویژه ای رو در زمینه مدلینگ، رندرینگ و حتی انیمیشن به عهده داشته و علاوه بر اون در مسابقات و رویدادهای مهم بین المللی نیز شرکت داشته. از دیدگاه مدیر این گروه، میلاد کمباری ، رشد نرم افزارهای دیجیتال در این اواخر بروی معماری بسیار تاثیر گزار بوده و با نگاهی دقیقتر به رویدادهای پنج سال اخیر، اجرای بسیاری از پروژه های خاص مدیون تولید نقشه های کامپیوتری بودن. گروه آپ با نگرشی تخصصی در زمینه پرزنتیشن، آثاری بی بدیل در معماری رو برای فعالان این عرصه خلق کرده و کیفیت و دقت این گروه در انجام پروژه های نهایی مثال زدنی هست.

مشاهده آثار و متن کامل در ماهنامه هنرهای تجسمی پان آرت: نسخه بیست و هفتم پان آرت

میلاد کمباری - طراح دیجیتال

آغاز فعالیت گروه شما از چه زمانی و با چه افرادی آغاز شد؟
فعالیت‌های ما از ساله ۹۱ شروع شد و بعد از ۳ سال کسب تجربه‌ در کارهای مستقل و شخصی‌ یا بهتر بگم Freelance، تصمیم گرفتیم که کمی‌ به وضعیت همکاریهای خودمون با شرکت‌های مختلف انسجام بیشتری بدیم و یک دپارتمان پرزنتیشن تخصصی راه اندازی کنیم. در حال حاضر من (میلاد کمباری) و همکارم پوریا عباسی مالکان استودیو آپ – UP – هستیم.

زمینه تخصصی شما در چه مواردی هست و چه پروژه های مهمی رو تا بحال در ایران و خارج از کشور به انجام رسوندید؟
بصورت تخصصی از بحث مدلینگ تا انتهای مسیر یعنی‌ رندرینگ و همچنین انیمیشن، فعالیت گروه ما ادامه داره. مهمترین پروژه هایی که تا به امروز انجام شده شامل: سارینا ۲ کیش ، وهمچنین 45east22 که جزو پروژه‌های خوب و لوکس دنیا هم معرفی شده توسط گروه ما انجام شده. البته پروژه های مهم زیاد هستن تا تعریف شما از مهم در کدام بخش باشه، منظور از نظر ارایه یا از نظر معماری هست. حضور در مسابقات مهمی‌ مثل Evolo 2015 و مسابقات دیگری در اسپانیا Inspiration Hotel، عراق، افغانستان و البته در حال حاضر جزو اسپانسرهای مالی مسابقه بزرگ VrayTuts Competition نیز هستیم.

مشاهده آثار و متن کامل در ماهنامه هنرهای تجسمی پان آرت: نسخه بیست و هفتم پان آرت

میلاد کمباری - طراح دیجیتال میلاد کمباری - طراح دیجیتال

ارسال یک پاسخ