پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

وال پرنده ، نمایشی از خلاقیت در اسپلندر

0 250

وال پرنده و ساخت یک بالن هوای گرم برای سرگرمی

وال پرنده اسم بالن هوای گرمی هست که اسپلندر برای شرکت در فستیوال گرس از آن دعوت کرده. این بالن 36 متر در 26 متری شبیه یک غول آسمانی مهربان هست. ذهن کودکانه ی مجسمه ساز استرالیایی، پاتریشیا پیچینی، خالق یکی از پیچیده ترین و در عین حال منحصر به فرد ترین بالن هایی هست که تا به حال در آسمان به پرواز درآمده و بدون شک گل سرسبد دنیای بالن های هوای گرم هست.
ربکا تَونسِد، مدیر اجرایی این پروژه، سال گذشته وال پرنده را در جشن بزرگداشت کانبرا دید و از همان جا مطمئن بود که نمایش آن در اسپلندور غوغا خواهد کرد. وال پرنده ماه گذشته برای نمایش به این جا اومد و در تایاگرا برای به هوا رفتن امتحان شد. خانم تَونسِد می گوید: “این بالن از نظر ساختار داخلی و تولید کاملاً منحصر به فرد هست”. اسکلت اولیه ی این بالن، مثل همه ی بالن های هوای گرم، از الیاف پلی استر و یک پوشش داخلی ساخته شده تا عایق حرارت باشه. وال پرنده با استفاده از تکنیکی خاص رنگ شه که باعث می شه شما احساس کنید یک موجود زنده هست.

وال پرنده ، نمایشی از خلاقیت در اسپلندر وال پرنده ، نمایشی از خلاقیت در اسپلندر وال پرنده ، نمایشی از خلاقیت در اسپلندر وال پرنده ، نمایشی از خلاقیت در اسپلندر

ارسال یک پاسخ