پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزار شد

453

ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزار شد

 به گزارش دبیرخانه ششمین جشنواره بین المللی پوستر و گرافیک خلیج فارس به نقل از مقداد شیرعلی دبیر اجرایی کارگاه: ورکشاپ عملی طراحی پوستر خلیج فارس پس از سه روز اجرا در فرهنگسرای فردوس، به کار خود پایان داد. در این کارگاه بیست طراح گرافیک از شهر‌های مختلف کشور طی فراخوانی برگزیده شدند تا زیر نظر محمد اردلانی، موضوعات مرتبط با خلیج فارس، صلح در خلیج فارس و ثبات خلیج فارس-امنیت خاورمیانه را در قالب پوستر به تصویر بکشند.
روز نخست این ورکشاپ با سخنرانی محمد اردلانی پیرامون فرآیند رسیدن به پوستری مطلوب و گویا٬ آغاز به ‌کار کرده و با طوفان فکری و ایده یابی ادامه یافت. دو روز دیگر آن با پرورش ایده٬ تجربه ی ساخت و ساز٬ عکاسی و اجرای دیجیتال به کار خود پایان داد. آثار برگزیده‌ی این کارگاه که با تکنیک های مختلف تایپوگرافی٬‌تصویرسازی٬ عکاسی٬ گرافیک دیجیتال و … طراحی شدند٬ نهم اردیبهشت ماه در بخش ویژه‌ای از نمایشگاه ششمین جشنواره بین‌المللی پوسترخلیج فارس در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس به معرض نمایش عموم در خواهد آمد. لازم به ذکر است؛ ششمین جشنواره بین‌المللی پوستر خلیج فارس، اسفند ماه 1394 با انتشار فراخوان آغاز به کار کرد و تا 30 فروردین پذیرای آثار هنرمندان طراح گرافیک بود.

برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس  برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس برگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارسبرگزاری ورکشاپ پوستر خلیج فارس

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.