شرکت ادوبی و آزمون استعداد یابی اش

شرکت ادوبی که یکی از بزرگترین کمپانی‌های ساخت برنامه‌های گرافیکی در دنیاست به تازگی تستی طراحی کرده که در آن ابعاد خلاق و استعدادهای نفهته را برای شرکت‌کنندگانش نمایان می‌کند.

شرکت ادوبی با ساخت نرم افزار هایی همچون فتوشاپ ، ایلاستریتور ،ایندیزاین ، افترافکت ،…غوغای بزرگی در صنعت گرافیک به پا کرده است .

شرکت ادوبی(adobe) یک شرکت معتبر است که نرم افزارهایی را برای کارهای گرافیکی و ساخت ویدئوهای جذاب و خلاقانه در اختیارتان می‌گذارد. اکنون این شرکت با ارائه یک تست روانشناسی جذاب، تلاش می‌کند تا با سوالاتی درباره ویژگی‌های شخصیتی، رفتارها و سبک تفکر، استعدادهای نهفته و ابعاد خلاق شما را برایتان مشخص کند.

سازندگان این تست معتقدند که انسان‌های خلاق از عادت‌های معمول اجتناب می‌کنند. این تیم روانشناسی به این نتیجه رسیدند که یافتن ویژگی مشخصی در افراد بسیار خلاق سخت و پیچیده است و می‌گویند: «افراد خلاق حاوی افراطی‌های متناقض هستند. آنها به جای اینکه یک فرد باشند، هر یک یک جمعیت هستند. »

این تست در آخر نشان می‌دهد که شما سازنده ی قابلی هستید یا تهیه کننده‌ای شایسته اید یا اینکه  رویاپردازید یا تفکر بصری جالبی دارید.

اما کسی نمی داند که شرکت ادوبی با داشتن  اطلاعات این شرکت کنندگان سعی بر انجام چه فعالیتی دارد .

تصویرسازیطراحی گرافیکلوگو