آپدیت جدیدی از محصولات ادوبی برای طراحان گرافیک

آپدیت جدیدی از  محصولات ادوبی برای طراحان گرافیک

شرکت ادوبی در این هفته آپدیت های جدید نرم افزاهای گرافیکش رو به بازار عرضه کرد. در این رویداد جدید ، برنامه های مهمی مثل فتوشاپ ، ایلاستریتور ، ایندایزاین و چندین نرم افزار دیگه ادوبی با تغییراتی هرچند اندک ولی مهم ارایه شدن. ادوبی با عرضه این نرم افزارها یک رویداد مهم دیگه رو هم خلق کرده و اون معرفی دنیایی جدید هست بنام ادوبی استوک.

ادوبی فتوشاپ : یکی از آپدیت های مهم برنامه فتوشاپ ، امکان ایجاد چند آرت بورد بصورت همزمان در یک سند هست. آرت بوردها ، صفحاتی هستند که مثل ایلاستریتور ، میتونن در یک فایل بصورت همزمان حضور داشته باشن و امکان مقایسه دو طرح ، رنگ ها و امکانات دیگه رو برای کاربر راحتتر میکنه.

ادوبی ایندیزاین : ایندیزاین از نرم افزارهای لی اوت و صفحه بندی هست که معمولن اصلاحات کمی در هر نسخه برای اون ارایه میشه. اینبار هم امکانات اندکی اضافه شده و یکی از اونها ، امکان ارایه سند برای نشر آنلاین بروی وب هست. البته طراحانی که با برنامه Muse برای طراحی وب کار میکنن ، این رویداد رو میتونن بهتر و جذابتر بدونن. از رویدادهای دیگه در ایندیزاین نسخه جدید ، امکان تعریف رنگ و بکگراند بصورت گرادینت برای هر پاراگراف هست. البته این اتفاق همراه با سبکهای پاراگراف تعریف میشه.

ادوبی ایلاستریتور : بسیار اتفاق افتاده که در زمان انجام امور طراحی ، کرش شدن یا هنگ کردن ناگهانی ایلاستریتور رو تجربه کرده باشین. امکان دوست داشتنی ریکاوری فایل بعد از بسته شدن ناگهانی ایلاستریتور ، از آپدیت های جدید این نرم افزار در نسخه 2015 هست.

ادوبی استوک : ادوبی از زمانی که ابر دیجیتال رو برای ذخیره سازی و فعالیتهای دیگه خودش ارایه کرد ، تغییرات بسیاری رو به دنیای دیجیتال آورد. حالا با سرویس ارایه و فروش تصاویر بنام ادوبی استوک ، میشه تصاویر رو جهت طراحی با قیمت مناسب خریداری کرد. تصاویری که قبلن از سرویس هایی مثل شاتر استوک تهیه میشد. این سرویس جدید ادوبی هم بروی ابر دیجیتال قرار داره و برای کاربران عضو ابر دیجیتال ، تخفیف و امکانات ویژه ای رو ارایه کرده. stock.adobe.com

ادوبیایلاستریتورایندیزاینفتوشاپ