مدیریت برند و دوره های آموزشی حرفه ای مدرسه ایده

ثبت نام دوره فشرده MBA در مدیریت برند سال 93

مدرسه تبلیغات ایده در نظر دارد، دوره فشرده MBA در مدیریت برند را برای سومین دوره متوالی با همکاری دانشکده کسب و کار استانبول (IBS) برگزار نماید. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این دوره نوین آموزشی در آزمون ورودی ثبت نام نمایند.
مفاهیم بازاریابی، طراحی ارتباطات بازاریابی، قیمت گذاری، ترویج فروش، کانال‏های توزیع، استراتژی‏های بازاریابی، بازاریابی B2B، موارد مطالعاتی Zara, Walt Disney, IKEA, Nike, Coca Cola ,Starbucks, P&G, کاله و برندهای بزرگ جهان از جمله مطالبی است که مخاطبین این دوره با آن ها آشنا شده و تازه ترین دستاوردهای آموزش تجربی را در این زمینه ها کسب می نمایند.
در زمینه درک مفاهیم بازاریابی، مباحثی مانند مفاهیم CRM، تعیین، تمایز و تعامل با مشتریان، مدیریت تجارب مشتریان، نقاط تماس با مشتریان، مدیریت چرخه عمر مشتریان، جذب، حفاظت و توسعه مشتریان مورد توجه اساتید این دوره خواهد بود.در بخش «ارتباط با مشتریان» به مسائلی چون: مقدمات برندسازی، مفاهیم پایه ای برند، دیدگاه مشتری، ایجاد تمایز، DNA برند، ارتباطات برند، برنامه‌های برند، وعده و تعهد برند، طراحی هویت برند، مدیریت هویت برند، تعهدات برند، برندسازی از درون به بیرون، تجربیات برند، چگونگی خلق یک برند، پرداخته خواهد شد. در زمینه «خلق و مدیریت برند» نیز شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به صورت عملی با : مدیریت پروژه برندسازی در کارگاه برندسازی آشنا خواهند شد.

گفتنی است که دانش اصول و مبانی تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات برای داوطلبان به‌عنوان پیش‌نیاز این دوره الزامی است و پذیرش داوطلبان به صورت محدود و از طریق آزمون و مصاحبه ورودی صورت می‌گیرد و به شرکت‌کنندگان در پایان دوره گواهینامه بین‌المللی اعطا خواهد شد. علاقمندان می توانند برای شرکت در آزمون ورودی تا پایان تیرماه 93 ثبت نام کنند. شروع دوره از تاریخ برگزاری آزمون در مرداد ماه و زمان جشن پایان دوره شهریور ‌ماه 93 خواهد بود.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‏های  3625 8882  – 88823387 تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی mba.ideaschool.ir مراجعه نمایند.

 

مدرسه ایدهمدیریت برند