خروجی فایل بوسیله DPS

با پیشرفتهایی که در دنیای نرم افزارهای طراحی و برنامه نویسی بوجود اومد، پلاگینزهای مختلفی هم ارایه شد. این برنامه‌های جانبی امکان خروجی گرفتن‌های مختلف و نشر دیجیتال رو خیلی بهتر کردن. یکی از این برنامه‌ها از مجموعه ادوبی به اسم Adobe Publishing Suite با اسم مخفف DPS هست که با نصب اون بروی ایندیزاین میتونین خبرنامه یا فایل صفحه بندی خودتون رو به سیستم‌های iPad ارسال و App تهیه کنید.


اینکه ایندیزاین در صفحه بندی خیلی پیشرفت کرده شکی نیست،‌ اما در نسخه های قدیمی تر امکان خروجی App برای اون امکان نداشت. در نسخه CS6 به شرط آپدیت بودن، شما میتونین از پانل Folio فایل صفحه بندی شده رو به برنامه ای کاربردی تبدیل کنین و در سیستم عامل هم پیش نمایشی داشته باشین. با مجموعه برنامه های DPS میتونین خروجی های نشر دیجیتال بروی وب با قالب HTML5 و یا App بروی iPad  رو تهیه کنین. در ضمن این مجموعه از نسخه های CC با قیمتی خیلی پایین تقریبا مُفت! بروی ابر دیجیتال ادوبی قابل استفاده خواهد بود.
البته در طی این چندسال بخاطر رشد انتشار در خبرنامه و فایلهای صفحه بندی، پلاگینزهای مختلفی از جانب شرکتهای مختلف ارایه شده. خیلی طبیعی هست که ادوبی هم برنامه‌های خودش رو با پلاگینزهای مرتبط، هماهنگ کنه. خیلی بهتر هست که از مجموعه برنامه‌های ادوبی برای خروجی استفاده کنین. بخاطر هماهنگی بیشتر با نرم‌افزار، باگ‌های کمتری هم در زمان خروجی ایجاد میشه و فایل نهایی هم مشکلات کمتری رو داره.

منتشر شده در نسخه ششم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ابر دیجیتالاخبار هنری ایران و جهانادوبیخروجی فایلنسخه ششم