وب سایت شخصی خود را راه اندازی کنید

طرح گروه زیگفا در راه اندازی وب سایت ویژه هنرمندان

گروه تبلیغاتی زیگفا که فعالیتهایی همچون گردش مجازی ، نشر دیجیتال و عکاسی دیجیتال را برای شرکتهای متعددی انجام داده است، در طرح ویژه ی خود اقدام به طراحی وب سایتهایی ویژه با هزینه مناسب کرده است. وب سایتهای واکنشگرا با طراحی خلاقانه و با توجه به نیاز هنرمندان خلق شده و بیشتر ملزومات یک وب سایت خوب و هنری را داراست. علاقه مندان با بررسی سایتهای این گروه، میتوانند در سریعترین زمان ممکن صاحب یک سایت هنری و اختصاصی شوند. مخاطب میتواند بعد از دریافت سایت خود بدون نیاز به کد نویسی ، اطلاعات خود را بارگزاری نماید و دیگر نگرانی در مورد آرشیو صحیح آثار خود نداشته باشند.
از امکانات وب سایتهای طرح ویژه گروه زیگفا، تنوع و خلاقیت ، قابلیت افزودن گالری تصاویر ، امکان ایجاد ژورنال و متون شخصی ، کنترل پنل کاربری ، قابلیت کنترل سایت و آپلود اطلاعات توسط خود کاربر و امکان تغییر سایز صفحه سایت در صفحات نمایش مختلف میباشد. هزینه هاست در طرح ویژه بصورت رایگان بوده و علاقه مندانی که به دریافت امکانات ویژه ی دیگر مانند سئو ، نصب پلاگین یا هاست اختصاصی هستند میتوانند از طریق ارتباط با گروه نیازهای خود را ارایه و در صورت تمایل به انجام آن درخواست دهند.
طرح ویژه طراحی وب سایت گروه زیگفا برای هنرمندان و علاقه مندان به دارا بودن یک وب سایت شخصی بوده و برای هنرمندانی که عضو سایت گروه پان آرت باشند نیز تخفیف مناسبی ارایه خواهد شد. تمامی افراد میتوانند از طریق سایت گروه زیگفا ، ارسال ایمیل و یا شماره تلفن این گروه نسبت به درخواست طراحی سایت و دریافت راهنمایی بیشتر در طرح ویژه شرکت کنند.

http://zigpha.com  |  info{at}zigpha.com  |  09124792900

زیگفاطراحی سایتوب سایت