پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

هدیه شریف زاده – نقاش

0 184

استفاده از نقاشی در هنر تا فضای داخلی و آثار هدیه شریف زاده

از هنرهای مطرح که هر روز جایگاه ویژه تری پیدا میکنه، هنر نقاشی هست. هنری که از دیرباز در بین افراد جایگاه خاصی داشته و سبکهای مختلفی در اون بوجود اومده. هدیه شریف زاده هنرمندی هست که سبکهای مختلفی چون سوررئال و نقاشی دکوراتیو رو بخوبی تجربه و لمس کرده. در آثار هدیه شریف زاده  روحیه پویایی و حرکت ویژه ای دیده میشه. توجه به هنر نقاشی در قالب کاربرد تجاری که بنام نقاشی دکوراتیو هم شناخته میشه از ویژگی های آثار نقاشی هدیه است. سبکی که نقاشی رو به فضاهای معماری داخلی کشونده و آروم آروم جایگاه این هنر رو بصورت ویژه ای، گسترده کرده.

مشاهده آثار و متن کامل در ماهنامه هنرهای تجسمی پان آرت: نسخه بیست و سوم پان آرت

هدیه شریف زاده - نقاش

شروع کار شما در حیطه نقاشی از چه زمانی بود؟!
حدود ١٢ سال داشتم كه طراحی رو به صورت اصولی و صحیح پیش یكی از استادان پدرم در خیابان منوچهری تهران شروع كردم. به مدت ٣-٤ سال بعد از آن دوران رشته نقاشی رو در هنرستان آزادگان انتخاب كردم. ولی اصلی ترین دوران زمانی بود كه با موسسه چهارسو هنر و البته مهمتر از آن خانواده روانبخش آشنا شدم. ورود به دانشگاه علم و فرهنگ و كسب تجربه كنار استادان خوبی از قبیل آقایان محسن ناصریان ،خسرو خسروی و دكتر حسینی… در دوران بعدی زندگی هنری من قرار داشت.

در مورد یکی از آثارتون که در سورئال کار شده بفرمایین که با چه ایده ای اثر رو خلق کردین؟
در مورد این اثر شاید گفتن چند كلمه برایش كافی باشد: تعهد، اصالت، عدم فضای شخصی و خصوصی، و راه افتادن در مسیر دنیای پر رمز و راز مدرن كه انتهایی ندارد.

مشاهده آثار و متن کامل در ماهنامه هنرهای تجسمی پان آرت: نسخه بیست و سوم پان آرت

هدیه شریف زاده - نقاش هدیه شریف زاده - نقاش

ارسال یک پاسخ