پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان

0 217

اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان

استودیو خلاقیت و برندینگ دي (d.studio) در بریتانیا یک سری تبلیغات و کارهای تجاری در مورد بازاریابی و برندینگ مجلات ایجاد کرده که “مغناطیس” نام داره. نام و هویت این حرکت تجاری بر اساس ایده ی “قدرت جذب” ایجاد شده. طراح این جریان برندینگ توضیح میده که این ایده یک کیفیت ذاتی در مجلات هستش که توانایی اونها در جذب افراد با درگیری های زیاد و علایق مشترک رو نشون میده.
طراحی لوگو (علامت تجاری) این ایده رو در خودش داره و از تعداد زیادی نقطه تشکیل شده که دور هم جمع شده و نیروی مغناطیس رو نشون میدن. انیمیشن همین لوگو به صورت آنلاین در سایت و به عنوان امضا در ویدئو ها استفاده میشه. سبک بصری برگرفته از لوگو به این شکل هستش که در مرکز، نقاطی معلق وجود دارن  که برای نشان دادن تنوعی از فرم ها در کنار هم قرار گرفتن و هر کدوم پیام های مختلفی رو نشون میدن. برای مثال تصویرِ روی کارت های ویزیت نشان گر علاقه و اشتیاق خاص هر فرد هستش.
فیل کُرل، شریک دی استادیو می گوید: کمپین تبلیغاتی بر نشان دادن ” قوانین جذابیت” تمرکز داره- که در این تجارت روش برقراری ارتباط با منافع کلیدی مجلات به روشی جذاب و درگیر کننده هست که مانع از استفاده ی مفرط از زبان میشه.

اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستاناصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستاناصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستاناصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان اصولی خلاقانه در برندینگ مجلات انگلستان

ارسال یک پاسخ