پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

ارتباط هنرمندان پان آرت با سایر مخاطبین جهان از طریق لینکداین

198

ارتباط هنرمندان پان آرت با سایر مخاطبین جهان از طریق لینکداین

گروه فرهنگی هنری پان آرت برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر هنرمندان ، تصمیم به فعال سازی پروفایل شخصی لینکداین هنرمندان در سایت لاتین پان آرت گرفت. به این ترتیب ، تمامی افراد حاضر  در سایت لاتین پان آرت میتونن بصورت مستقیم با هنرمندان و یا علاقه مندان خارج از کشور ارتباط برقرار کنن. هر فرد با فعال و تکمیل کردن پروفایل لینکداین و ارسال لینک اون به پان آرت ، خودش میتونه امکان ارتباط بیشتری با سایرین داشته باشه. تصویر و لینک پروفایل هر هنرمند در انتهای صفحه معرفی خودش در سایت لاتین پان آرت قرار میگیره و مخاطبین با کلیک بروی اون میتونن به پروفایل لینکداین فرد مورد نظر رفته و مستقیم با هنرمند ارتباط داشته باشن.
رضا عالی سردبیر مجله دیجیتال و مدیر شبکه خبری پان آرت در این باره گفت: ” از مدت ها پیش هنرمندان مایل بودن تا بعد از معرفی اونها در مجله و سایت پان آرت ، پلی ارتباطی با مخاطبین خودشون بصورت مستقیم داشته باشن . تیم پان آرت بعد از بررسی و تحقیق ، سایت کاری لینکداین رو انتخاب کرد. این انتخاب به دلیل حرفه ای بودن محیط این سایت و امکان قرار دادن اطلاعات تماس و روزمه هر هنرمند بود . حالا هنرمندان میتونن پروفایل شخصی خودشون شامل رزومه ، تلفن ، ایمیل ، سایت و حتی آثارشون رو در سایت لینکداین کامل کنن تا مخاطبان پان آرت با کلیک بروی قسمت تعریف شده  در صفحه معرفی هنرمند در سایت لاتین پان آرت، مستقیم به پروفایل هنرمند راهنمایی بشن . ”
رضا عالی در ادامه این صحبت گفت : ” هدف ما کشف و معرفی هنرمندان جوانی هست که با وجود داشتن استعداد و خلاقیت های فراوان ، هنوز بخاطر برخی مسایل پیش پا افتاده و گاهن خنده دار ، بدرستی معرفی نشدن و فرصت حضور در صحنه های داخلی و خارجی رو نداشتن . گروه پان آرت با شعار ” پان آرت برای هنرمندان جوان ” سعی داره تا بدور از محیط های خاص ایجاد شده ، بصورت مناسبی هنرمندان رو معرفی کنه و در این مسیر با راه اندازی مجله دیجیتال ، شبکه اخبار هنرهای تجسمی ، پادکست و کلاس های آموزشی گامهای مهمی رو برداشته و در آینده هم پروژه های خاصی رو ارایه میکنه. ”
گروه فرهنگی هنری پان آرت برای هر فردی که در مجله دیجیتال پان آرت معرفی میشه ، صفحه ای در سایت لاتین پان آرت ایجاد میکنه و تعدادی از آثار و بیوگرافی لاتین فرد رو در اون قسمت بصورت ثابت قرار میده. از این به بعد ، تصویر و لینک صفحه لینکداین هر هنرمند هم به این اطلاعات اضافه میشه تا بینندگان سایت لاتین پان آرت بصورت مستقیم با خود هنرمند ارتباط داشته باشن. سایت لاتین پان آرت در اوایل سال 94 با هدف معرفی هنرمندان به سایتها ، گالری ها و مخاطبان خارج از کشور راه اندازی شد و هنرمندان حاضر در مجله دیجیتال پان آرت ، در سایت به همراه بیوگرافی لاتین و تعدادی از آثار منتخاب معرفی میشن.

سایت لاتین پان آرت بین الملل: https://panartmag.com/en

ارتباط هنرمندان پان آرت با مخاطبین جهان از طریق لینکداین

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.