پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

حضور انتشارات ایده در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

230

حضور انتشارات ایده در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

با آغاز فعالیتهای بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ، انتشارات ایده هم با 10 عنوان کتاب جدید در حوزه هنرهای تجسمی و تبلیغات در این دوره از نمایشگاه حضور داره . مجموعه کتاب‌های «100»، «10»، «باهاوس» و … چند تا از کتاب‌های جدید انتشارات ایده هست که در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه میشه. از مجموعه کتاب‌های « 100 » ایده؛ دو کتاب « 100 پرتره از تختی » مجموعه‎ای از آثار بهزاد شیشه‌گران و « 100 آگهی مطبوعات » تالیف فرشید پارسی‎کیا عرضه در نمایشگاه عرضه میشه . همینطور از مجموعه کتاب‌های « 10 » دو کتاب ‎« ۱۰طراح صحنه » نوشته پیام فروتن و « ۱۰ کاریکاتوریست » تالیف امیر سقراطی در نمایشگاه کتاب ارایه میشن.
کتاب‌های « باهاوس، مدرسه‌ای مکتب ساز »، « مارکوس وایزبک در تهران » از سایر کتاب‌ها و مجله هنری « گذر » از طرف انتشارات ایده به نمایشگاه کتاب تهران اومدن. همینطور موسسه ایده که علاوه بر فعالیت‎های هنرهای تجسمی در زمینه تبلغات هم برنامه‎های آموزشی و آثار مکتوبی داره ، از بین کتاب‎های این بخش هم در نمایشگاه امسال ، آثاری مثل « حس برند » ترجمه حسن بنانش و« اصول و شیوه‎های مدیریت نمایشگاه‌های تجاری » نوشته دکتر محمد بلوریان تهرانی و در نمایشگاه کتاب ارائه میکنه . « حس برند »، « انتخاب آژانس تبلیغاتی »، « زبان تخصصی تبلیغات و بازاریابی » و « اصول و شیوه‌های مدیریت نمایشگاه‌های تجاری » از سایر آثاری هست که در این بخش عرضه میشه.
لازم به یادآوریه که در ایام برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب ، جشن امضای این آثار با حضور مولفان و مترجمان در غرفه انتشارات ایده برگزار میشه . بر همین خاطر ، از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه ، آرش سلطانعلی ، پیام فروتن ، بهزاد شیشه‌گران ، بیتا وکیلی ، آرش تنهایی ، فرشید پارسی‌کیا ، امیر سقراطی ، جواد عاطفه و فرزاد مقدم ، در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب حضور دارن و در جشن امضا کتاب‌های خودش شرکت میکنن. غرفه انتشارات ایده در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در نیم‏طبقه شبستان، راهروی ۸ میزبان شما علاقه مندان به کتاب هست.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.