پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهان

337

فیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهان

فیلم ون گوک که با نام اصلی Loving Vincent در حال تولید است ، اولین فیلم تمام نقاشی جهان خواهد بود که به بررسی زندگی یک هنرمند اختصاص دارد. در این پروژه که به کارگردانی Dorota Kobiela نقاش و فیلمساز لهستانی و نیز Hugh Welchman انجام میشود ، هشتاد و پنج نقاش حضور دارند که فریمهای تمام فیلم را به سبک نقاشی ون گوک با رنگ روغن بروی بوم خلق خواهند کرد. تمامی این نقاشان در یک دوره ویژه با سبک نقاشی ون گوک و زندگی او آشنا شده اند و تمام فریمها زیر نظر کارگردان با بررسی جزییات نامه ها ، آثار و خاطرات ون گوک ساخته خواهد شد. مراحل نقاشی فریمهای فیلم ون گوک تا آخر شهریور ماه تولید و مراحل بعدی نیز ادامه خواهد شد. در فیلم ون گوک ، Robert Gularczyk نقش هنرمند نقاش هلندی یعنی ون گوک را به عهده خواهد داشت. فیلم ون گوک در ابتدا قرار بود به صورت یک کلیپ بسیار کوتاه به معرفی ون گوک بپردازد که بعد از پخش آن و بازدیدهای بسیاری که در شبکه های اجتماعی از آن به عمل آمد، قرار به ساخت فیلمی بلند شد. با ثبت نام هنرمندان نقاش برای ساخت فیلم ، یک استودیو ویژه به صورت PAWS (Painted Animation Work Station) برای فعالیت تمام حاضرین بروی فریمهای فیلم ایجاد شد.
ون گوک یکی از نقاشان مشهور هلندی بود که اگرچه در زمان زندگی خویش در گمنامی به سر میبرد اما بعد از مرگش و در حال حاضر، یکی از تاثیرگزارترین نقاشان پست امپرسیون به حساب می آید. ون گوک در سن 27 سالگی زندگی حرفه ای خود به عنوان نقاش را آغاز کرد و آثار بی نظیری چون شب پرستاره و گلهای آفتابگردان او شهرتی ویژه دارند. مرگ این هنرمند نیز در ابهام و با شلیک گلوله در سن 37 سالگی بیان شده است.

دانلود تیزر معرفی فیلم ون گوک

  فیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهانفیلم ون گوک ، اولین فیلم تمام نقاشی جهان

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.