پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

معرفی کاغذ و رنگهای مناسب برای چاپ دیجیتال

0 250

چاپ دیجیتال و تولید رنگهای مناسب به همراه نمونه کاغذ مناسب برای آن

یکی از شرکتهای بسیار فعال در زمینه تولید کاغذ بنام Mohawk که سالهاست در چاپ دیجیتال فعالیت میکنه، کاغذهای سری جدیدی رو به دنیای چاپ دیجیتال معرفی کرده. Mohawk یک شرکت خصوصی در ایالات متحده هست که برای راهنمایی کاربران و طراحان، همواره انواع کاغذهای مرغوب و همینطور کتاب رنگ ویژه چاپ دیجیتال رو تولید میکنه. بر خلاف شرکت پنتون که در چاپ افست فعالیت میکنه، این شرکت تنوع بسیاری رو در دنیای دیجیتال ایجاد کرده.
در پروژه جدید شرکت Mohak، آلبومی از کاغذهای مرغوب بصورت کوتد و گلاسه به همراه نمونه رنگهای چاپی بروی این کاغذها در یک بسته ارایه شده. برخی از چاپخانه های معتبر ایران در زمینه چاپ دیجیتال هم ترجیح میدن که از محصولات این شرکت استفاده کنن. کاغذهای سری جدید این شرکت بصورت کاغذهای مرغوب سفید، بازیافتی، رنگی و حتی بافتدار تهیه و بصورت یک بسته تبلیغاتی روانه بازار شدن. البته در بسته جدید این شرکت موارد دیگه هم مثل: لوپ مخصوص کاغذ برای چاپ دیجیتال، نمونه رنگهای مناسب برای دستگاه چاپ دیجیتال زیراکس و اچ پی، آرشیوی از بافتهای مختلف بروی کاغذ و مجموعه ای بهترین کاغذهای کتان برای چاپ اوراق اداری عرضه میشن.
از طرفی چندسالی هست که چاپ دیجیتال مناسب در کشور ما روبه رشد هست. هزینه ها و تیراژ بالای افست، باعث شده تا چاپ دیجیتال طرفداران خودش رو بخوبی پیدا کنه. در نتیجه جوهر، کاغذ مرغوب و کیفیت مناسب باعث جایگزین شدن این نوع چاپ در مواردی بجای چاپ افست یا سایر تکنولوژی ها میشه. بخاطر همین پیشنهاد گروه پان آرت برای تمامی فعالان در زمینه چاپ دیجیتال مرور وب سایت این شرکت و بررسی امکان خرید از محصولات Mohawk هست. علاقه مندان به محصولات این شرکت میتونن از سایت رسمی Mohawkconnects.com  بازدید و برای خرید یا سفارش انواع کاغذ و رنگ اقدام کنند.

معرفی کاغذ و رنگهای مناسب برای چاپ دیجیتال

ارسال یک پاسخ