پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان ” بانوی بی نشان “

0 292

نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان ” بانوی بی نشان “

به مناسبت وفات حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان ” بانوی بی نشان “در شهر جدید پردیس  برگزار شد. این نمایشگاه به کوشش کورش شریف «دبیر نمایشگاه» و با همکاری روابط عمومی شهرداری پردیس  از 93/12/20 لغایت94/1/4 برپا می باشد. به گفته دبیر نمایشگاه “هدف از برگزاری نمایشگاه به صورت گرافیک محیطی که چندمین بار است دراین شهر برگزار می شود: 1- کم شدن فاصله هنرمند و مخاطب، 2-زدودن آلودگی بصری از شهر و بالابردن سواد بصری مردم، 3-تلاش برای شناساندن هنرمند به مسولین ومردم جهت سفارش کار به آنها می باشد”

 او در ادامه افزود : هر ساله دوسالانه ها ، جشنواره ها ، سوگواره ها ی متعددی برپا می شود و نمایشگاهی در یک گالری  برگزار می کنند و بعد کار از روی دیوار گالری ها به ناکجا آباد تبعید می شوند و در آخر هیچ!!! پس مردم چه میشنوند؟ مگراین آثار تولید نمی شوند که به نمایش در آورده شوند؟ چرا فقط در گالری ها به نمایش درآیند؟ به اعتقاد من این گونه برگزارکردن  نمایشگاه کامل کردن حرکت نمایشگاه ها، دوسالانه ها و دیگر حرکات فرهنگی این چنینی است. در پایان باید عرض کنم که نمایشگاه گرافیک محیطی با حمایت صمیمانه مسوولینی برگزار شد که معتقدند حامی هنرمندان هستند و از آنان کمال تشکر و قدردانی را دارم و همواره  در تلاش هستم تا هزینه ای ناچیز برای هنرمندان  دریافت کنم»
شریف خاطر نشان کرد این نمایشگاه با آثار هنرمندانی چون: حمید قربان پور، محمدرضا حافظی، نوشین بیجاری، سعید ولی نژاد، میثم نامدار، حمید اقدسی، علیرضا بختیاری ، محمد حسین وحیدی، محمد تقی پور، علیرضا ببیت اللهی، نوید صالح فکر، احسان مرادی، پانته آ یزدی، محمد علی نوایی، علی زارعیان، پژمان ذوقی و کورش شریف برگزارشد.

نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان بانوی بی نشان نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان بانوی بی نشان نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان بانوی بی نشان نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان بانوی بی نشان نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان بانوی بی نشان

ارسال یک پاسخ