پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

ارایه اخبار هنری و رویدادهای بین المللی در سایت پان آرت

0 195

ارایه اخبار هنری و رویدادهای بین المللی هنرهای معاصر در سایت پان آرت

گروه پان آرت برنامه جدید خود را مبنی بر ارایه اخبار هنری و اطلاع رسانی ویژه بین الملل در اواخر فروردین ماه سال جدید آغاز خواهد کرد. به گزارش گروه پان آرت این رویداد بعد از شش ماه دوره آزمایشی بروی سایت در نشر خبر و تقویت سئو و نیز با دریافت بازخوردهای کاربران، بازبینی و بررسی های لازم را داشته است. وب سایت، جهت بالا بردن سطح اطلاعاتی هنرمندان از رویدادها و سبکهای هنری جهان بویژه خاورمیانه برنامه ریزی شده است. گرچه پیش از این نیز اخبار هنری از سایت گروه پان آرت به همراه مجله دیجیتال گروه منتشر میشد، ولی زین پس برنامه جدیدی برای گسترش فعالیت در زمینه ارایه اخبار در سایت و خبرنامه پان آرت انجام خواهد شد.
رضا عالی مدیر مسوول سایت و سردبیر گروه مجلات دیجیتال پان آرت در این باره گفت: “در مورد اطلاع رسانی اخبارو رویدادهای هنری، سایتهای بسیاری فعالیت میکنند اما مشکل عمده برخی از این رسانه ها، ارایه مطالب و رویدادهای تکراری است و دسته بندی خبر و ارایه اخبار مفید بین المللی در سطحی بسیار گسترده، در کمتر سایتی اتفاق افتاده است. بنابر این هنرمندان برای دریافت اطلاعات هنری به سایتهای مرجعی وارد میشوند که گاهن به دلیل کم اطلاعی از زبان انگلیسی، فیلتر بودن وب سایت و یا اندک بودن زمان مطالعه، آنچنان که باید مطالب و اخبار مفید را بررسی نمیکنند. لذا گروه پان آرت بر این شد تا فعالیت ویژه ای را در اطلاع رسانی اخبار هنری بین المللی آغاز نماید. البته در این بین به سایتهای خوبی مانند روزرنگ، هنرگردی و تعدادی سایت دیگر با مدیریت جوان و خلاق میتوان اشاره کرد که پوشش خبری مناسبی را از اخبار داخلی و نیز برخی اخبار خلاقانه خارج از کشور ارایه میکنند.”
رضا عالی در ادامه افزود: “تیم جدید واحد اخبار متشکل از دو مترجم و نیز سه ژورنالیست در زمینه جمع آوری و تحلیل اخبار هنری هستند که فعالیت خود را از انتهای اسفند ماه سال گذشته آغاز کرده اند و بروز رسانی اخبار سایت بزودی در فروردین ماه سال جدید آغاز شد. اخبار جدید شامل رویدادهای هنری آسیا بویژه خاورمیانه و نیز اخبار هنرهای معاصر از کشورهای صاحب نام و فعال در زمینه های مختلف هنرهای معاصر خواهد بود. در این بین با وب سایت های خبررسانی معتبر خارجی نیز برای ارایه رویدادهای هنری صحبتهای لازم انجام شده تا اطلاعات ورودی، مناسب و بروز باشند.”
رضا عالی در ادامه از تمامی علاقه مندان به گسترش اخبار و رویدادهای هنری درخواست کرد تا برای نشر هر رویداد با ایمیل سایت گروه پان آرت در ارتباط باشند. وب سایت پان آرت بعد از نشر موفق مجله دیجیتال هنرهای تجسمی پان آرت، فعال و با توجه به رنکینگ و سئو مناسب از فروردین ماه سال جاری، ارایه اخبار هنری ویژه ای را بصورت آنلاین در سایت و نیز ایمیل، در خبرنامه به همه مشترکین خود انجام خواهد داد. علاقه مندان همچنان میتوانند بصورت رایگان در وب سایت گروه عضو و اطلاعات سایت را در ایمیل خود دریافت نمایند.

ارایه اخبار هنری و رویدادهای بین المللی

ارسال یک پاسخ