پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

عکاسی از جنس طبیعت در آثار کریستوفر رلاندر

0 152

عکاسی های کریستوفر رلاندر و خلق آثاری از ترکیب انسان و طبیعت

کریستوفر رلاندر عکاس فنلاندی و متولد 1986 میلادی هست. او بعد از گذراندن دوره خدمت در نیروی دریایی به عکاسی علاقه مند شد و فعالیتهای خودش رو در این زمینه با عکاسی های هنری ادامه داد. امروزه کریستوفر رلاندر یکی از معروفترین عکاسان جوان هست که در زمینه عکاسی با شرکت های مشهوری چون ادوبی، نیکون و حتی دانشگاه آکسفورد هم مشغول بکار هست. آثار این هنرمند در کتابها و مجلات مختلفی همچون Oprah “O” Magazine و Nikon Pro  به نشر رسیده.
بیشتر شهرت کریستوفر مربوط به آثاری میشه که از ترکیب چندین عکس انسان و طبیعت در اکسپژرهای مختلف و ترکیب اونها در نرم افزار فتوشاپ بصورت دیجیتال ایجاد کرده. آثار این هنرمند معمولا با سری دوربینهای نیکون انجام میشه و ترکیب نور بسیار خاصی در تصاویر نهایی دیده میشه. کریستوفر در قسمتی از جملات مشهورش که در مجلات مختلف هم ارایه شده گفته: “هدف من به عنوان يك هنرمند اینه كه با خودم صادق باشم و چيزى را خلق كنم كه به خاطر خوبى هاش باقى بمونه…” .

عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندرعکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر عکاسی به شیوه کریستوفر رلاندر

ارسال یک پاسخ