پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

دنیای جدید قلم دیجیتال واکام

0 204

دنیای جدید قلم دیجیتال واکام و حضور در فضای کلاود

بیش از 30 سال پیش کمپانی واکام تونست با ارائه‌ی همیشگی قلم دیجیتال برای تبلت‌ها، قلم‌های اینتراکتیو تلفن‌همراه، رابط‌های دیجیتال و قلم‌های نوری خودش را در این صنعت ماندگار کنه. آخرین ابتکار این کمپانی واکام، کلاود نام داره که افق‌های تازه‌ای را برای محصولات واکام نمایان میکنه.
همه چیز با ثبت‌نام رایگان واکام کلاود آغاز میشه. کاربران میتونن پس از ثبت‌نام از طریق تغییر تنظیمات بخش کنترل، فرایند ذخیره‌ی داده‌هایشان رو آسان بکنن. دراپ‌زون هم مانند یک کلیپ‌بورد شخصی، ذخیره‌ی فایل‌های تصویری با فرمت‌های BMP، GIF، JPG و TIF عمل میشه که در حال حاضر حافضه‌ی ناچیز 2 گیگابایتی برای اون در نظر گرفته شده که در آینده افزایش پیدا میکنه. کسانی که از ابزار و اپلیکیشن‌های تحت نرم‌افزار iOS استفاده میکنن، میتونن در آینده از دراپ‌زون به عنوان فضایی یک‌پارچه برای ذخیره‌ی فایل‌های تصویری، نوشتاری و رسم‌کردنی استفاده کنند.
هیدی ونگ، نایب رئیس بازاریابی فن‌آوری واکام گفت: “ایجاد تغییر در یک دستگاه و تبدیل اون به دستگاهی دیگه، کاری به مراتب آسان‌تر است. سرویس جدید واکام کلاود امکان استفاده‌ی آسان و ایمن ذخیره‌ی فایل‌های تصویریشان با تنظیمات آشنا را فراهم می‌کند. دراپ‌زون، نخستین گام واکام در پروژه‌ی واکام‌کلاود است که در آینده به سیستمی برای برقراری ارتباط در دستگاه‌های مختلف به یکدیگر در فضایی آشنا برای کاربران تبدیل خواهد شد.” لینک منبع واکام کلاود

دنیای جدید قلم دیجیتال واکام

ارسال یک پاسخ