پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

دوسالانه هنری نمایشگاه ازمیر ترکیه و حضور هنرمند ایرانی

211

دوسالانه هنری نمایشگاه ازمیر ترکیه و حضور هنرمند ایرانی

هنرمندان اونهایی هستن که توانایی استفاده از حداکثر نیروی خودشون رو برای بیان افکارشون دارند و این مسأله رو بخوبی در آثارشون منعکس می‌کنن. ابدیت در قلبهای اونها و نیز در آفرینش آثارشون وجود داره. اونها تلاش میکنن تا روح نامحدودشون رو، نشون بِدن. به همین دلیله که این افراد بسیار ارزشمند و ضروری هستن . نمایشگاه های معتبری هم در سرتاسر دنیا برگزار میشه که به ارزش هنرمند واقف هست و سعی بر ایجاد نشست و برنامه های مهمی دارن تا روح آزادی که بواسطه این هنرمندان خلق شده رو جانی تازه ببخشن. در این بین ، میشه به نمایشگاه ازمیر ترکیه و برنامه مهمی که پیش رو داره اشاره کرد.
نمایشگاه ازمیر ، که در نظر داره تا نشستی رو در این شهر بین هنرمندان و تماشاگران از فرهنگهای مختلف برگزار کنه و از سال 2011 سازمان‌دهی شده ؛ نمایشگاهی رو با موضوع « ابدیت » با مشارکت هنردوستان در آینده برگزار خواهد کرد. نمایشگاه دوسالانه ازمیر نقش مهمی رو در پیشبرد هنرمندان معاصر نه تنها در ترکیه ، بلکه در بسیاری از کشورهای متفاوت در حوزه‌ی بین‌المللی ایفا می‌کنه.
گالری‌ هنری Seba در یک برنامه فرهنگی تونسته 438 هنرمند از 53 کشور رو در دومین نمایشگاه دوسالانه ازمیر ، از طریق فراهم آوردن فرصت بیان هویتشون بوسیله‌ی هنر ، گرد هم بیاره. این باینیال در تاریخ 4 ماه می 2015 در شهر ازمیر ترکیه  و مرکز هنری عدنان برگزار میشه و خانم عالمه باقریان هنرمند نقاش ایرانی ، یکی از شرکت کنندگان در این رویداد هست که برای ایشون آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

دوسالانه نمایشگاه ازمیر ترکیه دوسالانه نمایشگاه ازمیر ترکیه دوسالانه نمایشگاه ازمیر ترکیه

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.