پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

گامی دیگر در معرفی هنرمندان با راه اندازی سایت لاتین پان آرت

0 385

گامی دیگر در معرفی هنرمندان با راه اندازی سایت لاتین پان آرت

گروه فرهنگی هنری پان آرت تا بحال فعالیتهای بسیاری رو برای معرفی هنرمندان هنرهای تجسمی انجام داده. از طراحی و نشر مجله دیجیتال پان آرت  از دوسال پیش گرفته تا شبکه خبری پان آرت که به ارایه اخبار هنری ایران و جهان مشغوله و نیز ارایه رویدادهای هنری از طریق خبرنامه، تلگرام و اینستاگرام، تابحال تمامن توسط این گروه برای هنرمندان بصورت رایگان انجام شده. در پروژه جدید گروه که از سه ماه پیش جریان راه اندازی اون کلید خورد، وب سایت لاتین پان آرت بین الملل نیز بعد از تحقیق بروی سایتهای خارجی و داخلی طراحی و راه اندازی شد.
رضا عالی سردبیر مجله دیجیتال و مدیر شبکه خبری پان آرت درباره سایت لاتین پان آرت بین الملل گفت: ” این وب سایت با هدف معرفی هنرمندان به گروه ها، گالری ها و سایتهای خارج از کشور طراحی و راه اندازی شده. گروه فرهنگی هنری پان آرت با این سایت قصد داره تا هنرمندان نخبه جوان ایرانی رو بصورت موثرتری کشف و آثار اون عزیزان رو در کنار آثار اساتید هنر ایران ، علاوه بر سایت و مجله دیجیتال فارسی ، به خارج از مرزهای کشور نیز نشر بده. در سایت به هر هنرمند یک لینک اختصاصی و دایم ارایه میشه تا خود هنرمند و یا مخاطبان دیگه از اون لینک برای معرفی آثار به گروه یا سایتهای دیگه هم استفاده کنند.”
رضا عالی در ادامه، به معرفی و نشر  آثار هنرمندان در سایت فارسی ، مجله دیجیتال و سایت جدید پان آرت بین الملل اشاره کرد و گفت: ” هدف پان آرت ، از ابتدا بروی کشف و معرفی هنرمندان جوان از تمامی نقاط کشور بدون توجه به گروه یا روابط هنری اونها بوده تا فرصت مساوی برای همه افراد ایجاد بشه. این روند هنوز ادامه داره و سعی میشه تا از دور افتاده ترین نقاط کشور ایران بخصوص هنرمندان خارج از تهران ، معرفی و مصاحبه مناسبی انجام بشه. تمامی این اهداف بدور از جریانات مالی و یا روابط خاصی طراحی و تولید شده که امیدواریم وظیفه خودمون رو در قبال هنر کشور تا به اینجا بدرستی انجام داده باشیم. ”
سایت لاتین پان آرت نیز مانند سایت بخش فارسی، توسط گروه زیگفا با دیزاین مناسبی طراحی شده  و بیوگرافی خلاصه و تعدادی از آثار تمامی هنرمندانی رو که در مجله دیجیتال پان آرت حضور داشته و مصاحبه با اونها انجام شده رو پوشش میده. تقسیم بندی سایت در بخشهای هنری کالیگرافی ، کارتون و کاریکاتور ، هنر دیجیتال ، طراحی گرافیک ، تصویرسازی ، نقاشی ، عکاسی ، چاپ دستی ، مجسمه سازی و سایر هنرها انجام شده و در هر بخش بندی، هنرمندان حاضر در مجله وارد سایت شدند. وب سایت لاتین گروه پان آرت با هدف معرفی هنرمندان و آثارشون به فرای مرزهای ایران ، با همکاری موقت ماهنامه اینپرینت مگ آمریکا ، گالری هوم و گرافیک نیوز یونان راه اندازی و بزودی تمامی هنرمندان فعال در مجله و نیز برخی هنرمندان بصورت افتخاری در اون معرفی خواهند شد. علاقه مندان میتونن از صفحه سایت لاتین پان آرت به بررسی آثار هنرمندان بپردازن و لینک اختصاصی ارایه شده برای هر هنرمند رو در سایت های دیگه کپی کنند.

راه اندازی سایت لاتین پان آرت

ارسال یک پاسخ