پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فراخوان بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا

0 156

فراخوان جوایز D&AD 2015 – بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا

بنیاد غیرانتفاعی D&AD (طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا) که در سال 1962 میلادی بنیان گذاری شده طراحی های خلاقانه ی کانون های تبلیغاتی را با تاکید بر تاثیر رویکرد جدید خلاقیت و نوآوری بر افزایش عملکرد تجاری در طی فراخوان های معرفی می کند. از میان فعالیت های گوناگون این بنیاد جوایز حرفه ای D&AD و نمایش سالیانه ی آثار برگزیده ی طراحی و دنیای تبلیغات از همه شناخته شده تر هست.
اوایل سال آینده ی میلادی صدها تن از ایده پردازان بزرگ گرد هم میان تا هزاران اثر رسیده برای شرکت در این مسابقه در رشته های طراحی، برندینگ، بسته بندی، گرافیک، تایپوگرافی، طراحی روزنامه و مجله، موزیک ویدئو و فیلم سازی، عکاسی، طراحی محصول، ارتباطات سینمایی و تلویزیونی، نویسندگی، تصویر سازی و طراحی محیطی را داوری کنند. هر داور در 25هیات داوری مجزا و طی 25 روز آثار را قضاوت می کنه و به صورت مخفی به آن ها رای میده، آرائی که هرگز برملا نمی شن.
آثار برای ورود به نمایشگاه سالانه ی D&AD انتخاب می شن و از میان آن هها تعدادی برای دریافت جایزه ی مداد زرد، نشان اعلای خلاقیت، برگزیده می شن. از بین این آثار تعدادی هم برای دریافت جایزه ی مداد سیاه انتخاب می شن. این آثار به صورت تخصصی مورد برسی قرار می گیرن و تنها کسانی موفق به دریافت این جایزه می شن که پیشگام بوده و یا تعریف تازه ای از استفاده از ابزار خلق اثر ارائه کرده باشن. جایزه ی مداد سفید هم به اثری تعلق می گیره که تغییرات تازه و مثبتی را در رشته ی خودش ایجاد کرده باشه. آخرین مهلت ارسال آثار تا 18 فوریه 2015 هست و علاقه مندان میتونن از وب سایت رسمی این مجموعه dandad.org برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنند. در ادامه تعدادی ازآثار برگزیده پوستر سال قبل نمایش داده میشود.

فراخوان بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا فراخوان بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا فراخوان بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا فراخوان بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا

ارسال یک پاسخ