پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فراخوان نمایشگاه تصویرگری بولونیا 2015

0 132

فراخوان نمایشگاه تصویرگری بولونیا 2015 با هدف تشویق تصویرگران کودک

 نمایشگاه بین‎المللی کتاب بولونیا، با هدف تشویق تصویرگران کودک و نوجوان و نمایش آثار ارزشمند ایشان برگزار می‎شود. این نمایشگاه هر ساله در دو بخش داستانی و غیرداستانی آثار راه یافته را در قالب یک کاتالوگ منتشر می‎کند. شرایط شرکت در این مسابقه به شرح ذیل است:
آثار تصویرگری چاپ‎شده و یا چاپ نشده در دو سال گذشته قابل قبول خواهند‎بود. | آثار تصویرگری چاپ‎شده می‎بایست مربوط به تاریخ بعد از 1 ژانویه 2014 باشد. | سن مجاز شرکت در مسابقه بالای 18 سال است و تصویرگران می‎توانند تنها در یکی از بخش های داستانی و یا غیرداستانی شرکت کنند. | محدودیتی در انتخاب تکنیک،  رنگی و یا سیاه و سفید بودن آثار و استفاده از تکنیک کامپیوتری وجود ندارد. (در زمینۀ آثاری که با تکنیک میکس تهیه می‎شود، می‎بایست پرینت نهایی کار به همراه طراحی های اوریجینال ارسال شود.) | آثاری که در مسابقه‎های پیشین بولونیا شرکت داده شده باشند، قابل قبول نیستند. | متقاضیان می‎بایست فقط 5( نه کمتر و نه بیشتر) اثر تصویرگری چاپ‎شده یا چاپ‎نشده در حوزۀ کتاب کودک و نوجوان را که دارای یک عنوان مشترک باشند برای مسابقه ارسال کنند.

 گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار 3 اکتبر 2014 برابر با 11 مهر 1393 تعیین شده است. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی از سایت انجمن تصویرگران بازدید کنند. نمایشگاه کتاب بولونیا، هر ساله با هدف تشویق تصویرگران کودک و نوجوان و نمایش آثار ارزشمند ایشان برگزار می شود.

فراخوان نمایشگاه تصویرگری بولونیا

ارسال یک پاسخ