پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

سریع ترین مبدل فایلهای تصویری RAW از شرکت کورل

0 189

نرم افزار تبدیل فایلهای تصویری خام RAW و مدیریت اسناد عکاسی شده از شرکت کورل

با امکان ذخیره سازی تصاویر عکاسی شده بصورت RAW، عکاسان همواره میتونن هم کیفیت و هم اطلاعات عکس اولیه رو حفظ تا دوباره در نرم افزارهایی خاص اون فایل رو مدیریت کنن. قالب RAW یک فرمت خام از تصویر تهیه میکنه. این قالب اطلاعات اولیه مثل نور، رنگ، وایت بالانس و سایر موارد رو در خودش ذخیره تا در یک برنامه مناسب بتونه اونها رو دوباره اصلاح کنه.
شرکتهای مختلفی به ساخت نرم افزارهای مدیریت تصاویر یاد شده اقدام کردن. از جمله نرم افزار محبوب Adobe Lightroom و یا Apple Aperture. در این بین شرکت کورل که پلاگین و برنامه های گرافیکی مختلفی رو در کارنامه تولیدی خودش داره، برنامه ای رو بنام AfterShot Pro معرفی کرده. ادعای شرکت کورل درباره سریعترین نرم افزار مدیریت اسناد RAW جنجالی رو در بین عکاسان و سایر شرکتها بپا کرده.
سی درصد سرعت بالاتر نسبت به باز کردن و ذخیره سازی اسناد خام نسبت به شرکتهای رقیب، قابلیت مدیریت اسناد تصویری 64 بیتی، حمایت از پروفایل دوربین های مختلف از جمله نیکون، کانون، سونی، پاناسونیک و حتی سامسونگ، قابلیت تبدیل به قالب TIFF تا 250 مگابایت جزو امکانات معرفی شده در برنامه جدید کورل هست. علاقه مندان به این برنامه میتونن فایل پی دی اف معرفی نرم افزار رو از لینک زیر دانلود و در صورت تمایل از سایت کورل به دانلود نسخه آزمایشی اقدام کنند. لینک دانلود نرم افزار: http://www.aftershotpro.com/en

سریعترین مبدل فایل خام از کورل

ارسال یک پاسخ