پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

مجسمه سازی با زنبورهای عسل

0 168

مجسمه سازی خلاقانه هنرمند چینی با زنبورهای عسل

رن ری – Ren Ri، هنرمند چینی، از زنبورها برای مجسمه سازی خلاقانه کمک گرفته. این هنرمند که تحصیلات آکادمیک خودش رو در سن پترزبورگ کامل کرده و علاقه شدیدی به هنر و ترکیب اون با طبیعت داره، درباره اثر تازه خودش گفته: “من  می خواستم فردیت هنرمند را رد خلق اثر هنری از بین ببرم و برای این کار از زنبورها کمک گرفتم”.
او از پلاستیک های شفاف چند وجهی استفاده کرد که بوسیله اونها بتونه ملکه و عسل تولیدی رو تحت کنترل داشته باشه. کول هانتینگ که وب سایت مرجعی درباره هنر طبیعی هست درباره ی روش این هنرمند میگه: “وقتی این ساختارها در حال ساخته شدن هستن، ملکه در مرکز این فضای هندسی قرار می گیره تا تمام زنبورها برای گسترش این ساختار در اطرافش جمع بشن. با گذشت هر هفت روز، که میتونه تلمیحی به هفت روز آفرینش باشه، ری جعبه رو می چرخونه تا تاثیر جاذبه بر وجه دیگه ای اعمال بشه. ری برای چرخوندن این مکعب از الگوی خاصی پیروی نمی کنه، اون برای این کار تاس می ریزه.”

مجسمه سازی خلاقانه هنرمند چینی با زنبورهای عسل مجسمه سازی خلاقانه هنرمند چینی با زنبورهای عسل مجسمه سازی خلاقانه هنرمند چینی با زنبورهای عسل مجسمه سازی خلاقانه هنرمند چینی با زنبورهای عسل مجسمه سازی خلاقانه هنرمند چینی با زنبورهای عسل

ارسال یک پاسخ