پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

معرفی آثار و مصاحبه با هنرمندان جوان در مجله دیجیتال پان آرت

354

معرفی آثار و مصاحبه با هنرمندان جوان در ماهنامه دیجیتال پان آرت

گروه پان آرت بعد از انتشار موفق مجله هنرهای تجسمی پان آرت بصورت مجله دیجیتال ، سعی به معرفی جوانان خلاق بصورت مصاحبه و ارایه نمونه آثار اون عزیزان رو بصورتی شایسته کرد. مصاحبه از طریق ایمیل انجام میشه و هنرمندان بعد از حضور در مجله ، در وب سایت فارسی و لاتین گروه پان آرت هم حضور خواهند داشت. سایت لاتین پان آرت ، با ارایه خلاصه بیوگرافی لاتین و ارایه تعدادی از آثار ، در صورت نیاز میتونه پروفایل لینکداین هر فرد رو هم فعال کنه تا هنرمندان بصورت مستقیم با مخاطبان خارج از کشور هم مرتبط بشن. این روند، بیش از دو سال هست که در حال انجامه. در ضمن، با توجه به همکاری ماهنامه پان آرت با ماهنامه دیجیتال اینپرینت مگزین کالیفورنیا ، انتخاب هنرمند و نوع مصاحبه و صفحه بندی نهایی ، با مشورت این مجله انجام میشه تا استانداردهای لازم همگام با مجلات معتبر خارج از ایران هم حفظ بشه. در ضمن ، پان آرت تنها یک فایل پی دی اف ساده نیست. آشنایی گروه با اصول لی اوت و نشر دیجیتال استاندارد ، این نشریه رو برای خلاف سایر مجلات تولیدی در ایران ، تبدیل به یک مجله دیجیتال استاندارد در طراحی ، لی اوت و خروجی بسیار مناسب کرده.
حالا با توجه به درخواست خوانندگان و هنرمندان عزیز ، به جهت شناسایی و گسترش حیطه معرفی هنرمندان ، هر فرد میتونه با توجه به استانداردهای لازم مجله ، جهت مصاحبه با گروه در ارتباط باشه و یا هنرمندان دیگه ای رو به دفتر مجله معرفی کنه. معرفی هنرمندان در مجله دیجیتال ، سایت فارسی ، سایت لاتین ، تبلیغات مصاحبه و یا ارایه آثار اونها ، هیچ هزینه ای رو برای افراد نداره. تنها در صورتی که افراد مایل به ثبت کامل مصاحبه به لاتین در سایت پان آرت بین الملل باشند، هزینه ترجمه تمامی مصاحبه از اونها دریافت خواهد شد.

شرایط کلی در معرفی هنرمندان:
حداکثر سن چهل سال
حضور فعال در جامعه هنری و ارایه آثار خلاقانه
استفاده از تکنیک های جدید در ارایه آثار
داشتن تفکر و ایده هایی خلاق در ارایه آثار

نحوه پذیرش آثار در جهت انجام مصاحبه:
ارایه پنج نمونه کار در حجم بسیار کم جهت بررسی اولیه، حداکثر یک مگابایت برای هر اثر (از ارایه آثار در کیفیت و حجم بالا و یا تعداد بیشتر به شدت خودداری فرمایید)
ارایه رزومه و پروفایل کاری هنری ، این رزومه تنها برای آرشیوه و تاثیری در اولویت انتخاب برای معرفی هنرمند نداره.
اولویت انجام مصاحبه با افرادیه که خلاقیت و یا تکنیک اجرایی ویژه ای دارند. مدرک تحصیلی مرتبط، عضویت در گروه های مختلف و یا آشنایی و شاگردی با اساتید محترم ، دلیل بر انجام قطعی مصاحبه نیست.

اولویت ها در انتخاب فعالیت های هنری و مخاطبان:
به دلایلی مثل آشنایی سایر مخاطبان با هنرهای مدرن و همینطور گسترش سایر هنرها ، اولویت معرفی و مصاحبه با هنرمندانی هست که فعالیت ویژه ای رو در هنر داشته باشن. برای مثال نقاشی دیجیتال ، عکاسی فتومونتاژ ، اینستالیشن و یا نقاشی با استفاده از تکنیک و متریال های خاص از اولویت بالاتری برای مصاحبه برخوردار هست. سایر هنرها مثل گرافیک ، نقاشی ، عکاسی ، تصویرسازی ، خط ، خط نقاشی و مواردی از هنرهای تجسمی در اولویت های بعدی مصاحبه قرار دارند. در ضمن ، هنرمندان خارج از تهران و ساکن شهرستانهایی که توجه لازم به اونها نشده ، اولویت بیشتری نسبت به هنرمندان ساکن استان های بزرگی چون تهران ، اصفهان و یا مشهد دارند.

مراحل انجام مصاحبه:
بعد از ارسال اطلاعات یاد شده به ایمیل دفتر مجله ، بررسی نهایی توسط اعضای گروه انجام و در صورت دریافت تایید لازم از گروه، با ایمیل هنرمند هماهنگی انجام خواهد شد. زبان بازنویسی مصاحبه به صورت محاوره ای هست و سوالات مصاحبه با توجه به آثار ارسالی و همینطور ایده های هنرمند ، از طریق ایمیل انجام میشه. در ضمن، زمان بندی حضور و ارایه آثار در کیفیت نهایی برای درج در مجله ، بعد از تایید گروه و بررسی آثار نمونه اولیه انجام میشه. در نهایت بعد از مصاحبه ، حضور هنرمند در سایت لاتین با بیوگرافی خلاصه ، حضور در سایت فارسی به همراه قسمتی از مصاحبه و تبلیغ برای هر هنرمند در شبکه های گروه مثل لینکداین -فیسبوک-توییتر و تلگرام تمامن به رایگان انجام میشه.

نکات ویژه:
پان آرت ، گروهی تخصصی در زمینه هنره که فعالیت های مختلفی مانند تولید پادکست با محتوی هنری ، آموزش گرافیک دیجیتال و همینطور نشر مجله دیجیتال پان آرت رو به عهده داره. این گروه عضو هیچ گونه سازمان ، نهاد و یا انجمنی نیست و معرفی هنرمندان رو بدون توجه به مدرک و یا رزومه انجام میده. اولویت گروه پان آرت ، شناسایی هنرمندان خلاق و ایده پرداز به خصوص جوانان عزیز هست و در این راه فعالیت مناسبی رو تا به امروز ارایه کرده.

ارتباط با گروه پان آرت:
ایمیل ارتباطی جهت ارسال نمونه آثار :  info {at} panartmag.com
وب سایت لاتین پان آرت بین الملل برای بررسی آثار سایر هنرمندان حاضر : https://panartmag.com/en
دانلود مجلات نسخ پیشین برای بررسی نوع انجام مصاحبه : https://panartmag.com/category/digital-magazine
بخش ویژه هنرمندان معرفی شده به زبان فارسی در سایت : https://panartmag.com/category/artist
پروفایل نمونه مدیریت گروه برای بررسی و ساخت رزمه کاری: https://ir.linkedin.com/in/rezaalee

مصاحبه در ماهنامه دیجیتال پان آرت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.