پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

نمایشگاه انفرادی محمد زرقی با عنوان ” پاره های زمین ” در گالری آرته

231

نمایشگاه انفرادی محمد زرقی با عنوان ” پاره های زمین ” در گالری آرته 

ما زاده طبیعتیم و این خود دلیلیست بر اهمیت و ارزش آن. با این حال چند قرنیست حرکتی را آغاز کرده ایم که بی تردید پایان آن پایان خود ما یعنی نسل بشر خواهد بود… ریشه های زندگی در طبیعت است…نابودی آن برابر خواهد بود با نابودی خودمان… همچون آنکه لوی استروس می گوید : جهان بدون انسان آغاز شد و بدون شک بدون انسان پایان خواهد یافت.

از تمامی علاقه مندان دعوت میشود تا در نمایشگاه جاری در گالری آرته شرکت نمایند. افتتاحیه نمایشگاه: 9  بهمن  1394 |  نمایشگاه تا 18 بهمن ماه هر روز از ساعت 16-20 برپاست  | آدرس گالری آرته: شیرازجنوبی، پایین تر از پل همت،بلوار علی خانی،20متری گلستان،12متری دوم،پلاک3 – 88031652

محمد زرقی متولد 1369 در سبزوار است. پیش از ورود به دانشگاه، در هنرستان گرافیک خواند و در درسال 87 در رشته عکاسی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پذیرفته شد. در سال 91 بعد از اتمام مقطع کارشناسی، مجدداً در همان دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، عکاسی را پی گرفت. او هم اکنون در دانشگاه هنر نیشابور، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه بقیه الله مشغول تدریس عکاسی است. او در کارنامه­ی خود چندین پژوهش در باب تاریخ عکاسی ایران، ترجمه مقاله، داوری مسابقات عکاسی و چندین ورک شاپ و سخنرانی درباب عکاسی معاصر را دارد. پاره های زمین سومین نمایشگاه انفرادی اوست که از سال 89 با دغدغه های زیست محیطی و با راهنمایی های مهران مهاجر آغاز شده و بعد از این نیز ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه عکس محمد زرقی در گالری آرته

 

 

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.