پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

مجموعه آثار نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر

0 246

رویای پرواز: نمایشگاه آثار منتخب نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر در خانه هنرمندان ایران

خانه هنرمندان ایران میزبان آثار منتخب شادی بنی صدر در زمینه نقاشی دیجیتال است. لذا از تمامی هنرمندان و علاقه مندان به دنیای تصویرگری و نقاشی دیجیتال دعوت به عمل میآاید تا در افتتاحیه این نمایشگاه که در تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 17 تا 21 در خانه هنرمندان ایران برگزار میگردد، حضور به هم رسانند.
بازدید در روزهای دیگر: بیست و ششم الی دوم خرداد | گالری پاییز
ساعات بازدید: 14 تا 21  |  تلفن: 88317484 و 88310457

شادی بنی صدر فارغ التحصیل در رشته های عکاسی و نقاشی از دانشگاه هنر و معماری تهران بوده و تاکنون فعالیتهای بسیاری را در زمینه نقاشی دیجیتال با موسسات و مجموعه های مختلفی چون مجموعه فرهنگی هنری صبا و استودیو بیژن جناب انجام داده  و در حضور اساتید محترمی چون آقایان منوچهر معتبر، بیژن جناب، پازوکی، مسلمیان، اطمینانی و احمدی نسب اطلاعات و هنر خود را تکمیل نموده است. تکنیک آثار ارایه شده در این نمایشگاه با عنوان “رویای پرواز” بصورت دیجیتال و اجرا شده در نرم افزار فتوشاپ است.
این هنرمند درباره کلیات نمایشگاه خود اینطور بیان میکند که: “در نقاشی دیجیتال بوم نقاشی به صفحه مانیتور و قلمو به قلم نوری تبدیل می شوند و رنگ ها در نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور ترکیب و ایجاد میشوند. المان های اطراف من همیشه پراست از زیبایی که باعث می شوند دنیایی باز شود و من مشغول طراحی شوم. بیشترین سعی من بر این است که به عنوان یک زن، دنیای واقعی را با ذهن و خیال و تجسم آمیخته و زیبا تر به تصویر بکشم. این هنر حاصل ده سال تجربه و سفرهایم به کشورهای آسیایی و طبیعت آن جا می باشد. و بیشتر کارهای این نمایشگاه برگرفته از احساس خودم در آن محیط است.”

نمایشگاه نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر

ارسال یک پاسخ