پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

پان آرت نوزدهم در راه است…

0 120

 پان آرت ماهنامه هنرهای تجسمی، بزودی با تغییراتی گسترده

نوزدهمین نسخه ماهنامه هنرهای تجسمی پان آرت در حالی مراحل پیش نشر دیجیتال خود را طی میکند که تغییرات بسیار عمده ای در آن از جمله نامواره مجله، لی اوت و محتوی روی خواهد داد. نسخه جدید ماهنامه پان آرت در ابتدای مرداد ماه با ورود اعضای جدیدی در هیات تحریریه و نیز واحد بازرگانی و همچنین تغییرات گرافیکی منتشر خواهد شد.  رضا عـآلی مدیر مسوول و صاحب امتیاز پان آرت دلیل این تغییرات را ارتباط بیشتر و بهتر بصری با خوانندگان و همینطور وارد شدن به استانداردهای طراحی در مجلات دیجیتال بین المللی دانست.
مدیر مسوول پان آرت در ادامه گفت: “بعد از انتشار نسخه هجدهم و ارتباط با مجلات  Inprint Magazine و Reorient Magazine که هر دو از نشریات هنری و معتبر جهان هستند، برای وارد شدن به سطح استاندارد طراحی نشریات هنری دنیا و همینطور ارتباط موثرتر بصری با خوانندگان، تصمیم به تغییراتی کلی گرفته شد. این تغییرات شامل اصلاح لوگو (نامواره مجله) بصورت ترکیب لاتین و فارسی، افزایش محتویات مجله از جمله ورود اطلاعات و اخبار هنری و نیز تغییراتی اساسی در لی اوت میباشد. در نسخه جدید، پان آرت از یک فونت کاملا اختصاصی برای تیترها و عناوین مهم استفاده میکند. این فونت در لاتین و فارسی از استانداردهای تایپوگرافی مجلات دیجیتال برخوردار بوده و ارتباط بهتری را با خواننده ایجاد میکند.”
مدیر مسوول ماهنامه و سایت پان آرت در ادامه به امکان دانلود مجله برای مشترکین اشاره کرد و گفت: “از نسخه نوزدهم سعی بر دسته بندی مشترکین و اطلاع رسانی دقیق به گروه های خاص هنری انجام شد. از این رو کاربران بعد از اشتراک رایگان در سایت میتوانند اخبار و رویدادهای هنری را بصورت تخصصی دریافت کنند. در ضمن لینک دانلود نسخ جدید پان آرت و نیز دانلود نرم افزار، فونت های اختصاصی طراحی و نیز برنامه های کاربردی، تنها برای مشترکین عضو امکان پذیر خواهد بود.”
پان آرت یکی از معدود مجلات هنرهای تجسمی است که با لی اوت و محتوی مناسب بصورت دیجیتال نشر میشود. معرفی هنرمندان و کشف استعدادهای جوان ایران در کنار اخبار و رویدادهای هنری بصورت مرتب در این مجله و نیز وب سایت پان آرت انجام میشود. مشترکین این ماهنامه از خبرنامه الکترونیک پان آرت نیز اخبار تخصصی را دریافت میکنند. لینک اشتراک

ماهنامه دیجیتال پان آرت

ارسال یک پاسخ