پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

گردش مجازی نمایشگاه پوستر مارکوس وایزبک

0 175

گالری ایده و گردش مجازی از پوسترهای مارکوس وایزبک

چندی پیش در اردیبهشت ماه سال جاری، مدرسه ایده یکی از معتبرترین مدارس هنری تهران دعوتی داشت از مارکوس وایزبک،  معاون دانشگاه و استاد گرافیک در دانشگاه هنر و طراحی در دانشگاه باهاوس در تهران. در این دعوت علاوه بر سخنرانی در خانه هنرمندان ایران، ورکشاپ و نیز نمایشگاهی از آثار پوستر مارکوس وایزبک در گالری ایده برگزار شد. این نمایشگاه به مدت یک ماه برپا و علاقه مندان از آثار ایشون بازدید کردند. مارکوس وایزبک عضو باشگاه مدیران هنری و انجمن گرافیک بین المللی AGI بوده و مدیریت هنری شرکتهای و سازمانهای متعددی رو تابحال بر عهده داشته اند.
آثار مارکوس وایزبک در زمینه های مختلف تجاری، هنری و فرهنگی طراحی شده و بر خلاف آثار برخی طراحان که بدنبال ایجاد ردپای هنرمند یا سبکی ثابت هستند، این آثار دارای جسارت، خلاقیت و تنوع بالایی بود. وایزبک علاوه بر برگزاری نمایشگاه در گالری ایده، ورکشاپ ایده پردازی و خلاقیت، و همچنین جلسه سخنرانی درباره مکتب باهاوس رو در خانه هنرمندان ایران نیز داشتند. تمامی برنامه ریزی و نیز برگزاری این رویدادها توسط مدرسه هنری ایده و به همت مدیر این مجموعه آقای آرش سلطانعلی انجام شده بود. لینک مصاحبه مدرسه ایده و گروه پان آرت درباره ورکشاپ مارکوس وایزبک

گردش مجازی گالری ایده نمایشگاه پوسترهای مارکوس وایزبک

تمامی علاقه مندان که موفق به بازدید از نمایشگاه نشدند، میتوانند از گردش مجازی آثار پوستر مارکوس وایزبک که توسط گروه پان آرت و آژآنس تبلیغاتی آرتیمان استودیو تهیه شده بازدید کنند. حقوق این گردش متعلق به برگزار کننده نمایشگاه یعنی مدرسه هنری ایده بوده و هرگونه کپی برداری یا اشتراک اطلاعات، تنها با اجازه این مدرسه امکان پذیر خواهد بود. بعد از بارگزاری کامل گردش مجازی، بر روی آثار کلیک تا پوسترها در ابعاد بزرگتری مشاهده بشوند.

لینک گردش مجازی نمایشگاه پوسترهای مارکوس وایزبک

[divider_line]

ارسال یک پاسخ