پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

بررسی خطای اسناد در بسته بندی

0 140

خیلی از طراحان گرافیک هستن که کارهای بسته بندی انجام میدن. مشکل زمانی هست که شما نحوه تا خوردن و محل برش بسته بندی رو بصورت گسترده انجام میدین اما بعد از تکمیل کار و Package شدن، قسمتهایی بروی هم قرار میگیرن که دور از انتظار شماست. مثلا قسمتی که رنگ خور بوده و بعد از بسته بندی به زیر قسمتی دیگه رفته. شرکت FFEI بصورت یک پلاگینز برنامه‌ای رو با نام RealPro Toolkit برای ایلاستریتور آماده کرده که فایل گسترده بسته بندی رو کاملا بررسی میکنه و محل برش، چسب، فویل، طلاکوب و موارد دیگه رو که بعد از بسته بندی و معمولا بروی ماکت مشکل ساز هستن برای شما مشخص میکنه.

پان آرت

اشکالات دیگه ای مثل اوورپرینت بودن متن، تنظیم مقدار Trap رنگ، تنظیم ناحیه Bleed، مشکل شیت بندی بسته بندی، محل دایکات تماما با یک پلاگینز در این برنامه حل شده و این نرم‌افزار پیشنهادهایی رو برای حل مسائل گفته شده ارائه میکنه. امکانات ویژه‌ای که پلاگینز مربوطه تهیه کرده در مورد بسته بندی کارتن و جعبه بسیار با اهمیته. خیلی اوقات شما با اصلاح یک خطای کوچیک مثلا در پِــرتی کاغذ، میتونین از صدها کیلو باطله مقوا و کاغذ جلوگیری کنین.
از امکانات ویژه برنامه RealPro Toolkit میتونیم به این موارد هم اشاره کنیم: امکان ورودی نقشه دایکات از اتوکد، پانل بررسی خطای PreFlight، تنظیم Trapping بصورت خودکار، تنظیمات مربوط به Plate و شیت بندی بسته بندی، ساخت نواحی با رنگ سفید در سیستم چندرنگ.

[divider_adv topwidth=”0″ bottomwidth=”0″ linecolor=”#adadad” ]
منتشر شده در نسخه هفتم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ارسال یک پاسخ