پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

برنامه بین‌المللی رزیدنسی هنرمندان لوکزامبورگ 2017

312

برنامه بین‌المللی رزیدنسی هنرمندان لوکزامبورگ 2017

بیافرین از هنرمندان در همه زمینه‌های هنری دعوت می‌کند تا برای حضور و اجرای پروژه هنری خود در لوکزامبورگ برای سال 2017 از طریق پورتال بیافرین کانادا ثبت‌نام کنند.

درباره: این برنامه برای رویارویی هنر با جامعه و امکان ایجاد گفتگویی متفاوت بین هنرمند و مردم از سال 2015 به فضای باز منتقل شده است. هنرمند منتخب در ابتدای ورود طرح اولیه خود را برای اجرا در دوره‌ای حداکثر 12 هفته‌ای معرفی می‌کند .هنرمند / هنرمندان منتخب برای برنامه رزیدنسی در پایان ماه June 2016 از طریق ایمیل مطلع می‌شوند.

 موضوع: موضوع و سبک هنری آزاد و به انتخاب هنرمند است.

پرداخت به هنرمند: این برنامه هزینه‌های رفت و برگشت سفر هنرمند به لوکزامبورگ را پرداخت میکند. همچنین در دوره اقامت، در کنار حمایت فنی از هنرمند، هزینه‌های مالی تا سقف 15000 یورو برای اجرای طرح هنرمند را پرداخت مینماید. هنرمند منتخب در یک آپارتمان در مرکز شهر لوکزامبورگ اسکان خواهد داشت و برای هر دو هفته مبلغ 500 یورو برای هزینه‌های جاری به هنرمند پرداخت می‌شود. همچنین هنرمند در پایان دوره رزیدنسی مبلغ 2500 یورو دریافت خواهد کرد.

 شرایط: برنامه رزیدنسی برای هنرمندان همه زمینه‌های هنری آزاد است. هنرمند باید در سال 2017 (زمان برگزاری رزیدنسی) حداقل  3 سال تجربه کاری یا مدرک فوق‌لیسانس در زمینه هنری داشته باشد و به یکی از زبانهای انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی مسلط باشد.

 اطلاعات هنرمند: عکس هنرمند  |  نام کامل هنرمند، نام هنری، تاریخ تولد (روز/ماه/سال)  |  آدرس پستی بهمراه کدپستی، تلفن (ثابت و موبایل)، ایمیل و وبسایت  |  کپی پاسپورت یا کارت شناسایی شما (به زبان انگلیسی)  بهمراه اعلام نام هنرمند در پاسپورت، شماره پاسپورت، تاریخ صدور پاسپورت، محل صدور، تاریخ انقضای پاسپورت، ملیت  |  میزان آشنایی شما به یکی از زبانهای انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی (پایه، متوسط، مسلط، زبان مادری)  |  لطفا میزان آشنایی با سایر زبانها (اگر زبان دیگری میدانید) بر اساس (پایه، متوسط، مسلط، زبان مادری) تعیین کنید.

 پاسخ به این سوال: آیا قبلا در برنامه رزیدنسی ای شرکت کرده‌اید؟ (اگر بله، لطفا در یک پاراگراف توضیح دهید. )  |  اطلاعات فعالیتهای هنری شامل تحصیلات، نمایشگاه‌ها و اخبار، نقد هنری و مقاله‌های مرتبط با هنرمند (در صورت وجود) از سال 2012 به بعد  |  پورتفولیو – Portfolio هنرمند در حداکثر 10 صفحه A4

پاسخ به این سوال: “هنر معاصر در فضای عمومی چه باید باشد؟” برای پاسخ به این سوال میتواند در حداکثر یک صفحه A4 در مورد یک یا چند نمونه از پروژه‌های هنری خود در فضای باز (عمومی) توضیح دهید (لطفا پروپوزال آن پروژه ها را ارائه نکنید).

 تمام اطلاعات باید به زبان انگلیسی ارسال شود.  توضیح: هنرمندان عضو بیافرین میتوانند اطلاعات خود را غیر از انگلیسی به هر یک از 7 زبان پشتیبانی شده دیگر در بیافرین تهیه و ارسال کنند و هزینه ترجمه اطلاعات به انگلیسی را بپردازند.

 اطلاعات آثار هنری:  عنوان اثر هنری  |  سایز اثر به اینچ یا سانتیمتر به صورت اندازه افقی x اندازه عمودی x عمق   |  زمینه اثر (نقاشی، مجسمه، عکاسی، …)  |  یک توضیح کوتاه در مورد موضوع انتخابی هنرمند برای اجرا در دوره اقامت

 برای آثار هنری موجود در پورتفولیوی (Portfolio) هنرمند:  عکسها باید jpg، رزولوشن 300 DPI و کمتر از 1MB باشند.  | فرمت فایل اثر باید بصورت زیر باشد:

Artist full name – Artwork Title – Medium/Category – Dimension
EXAMPLE: John Brown – Midnight – Sculpture – 50x100x20cm

 مهلت ارسال: 15 بهمن 1394

 هزینه‌‌ها: هزینه حضور برای هنرمندان عضو بیافرین  |  هزینه حضور در این فراخوان از طریق بیافرین برای هنرمندان عضو بیافرین با بسته عضویت سالانه (آبی، طلایی، پلاتینیوم)، رایگان است. |  هنرمندانی که از طرف پان آرت معرفی شده باشند، در صورت رسیدن به حد نصاب شامل تخفیف ویژه خواهند شد.

هزینه حضور برای هنرمندان با عضویت پایه (Basic:  هزینه آماده‌سازی، پردازش و ارسال اطلاعات برای هنرمندان با عضویت پایه بیافرین، مبلغ 25 دلار آمریکا یا 100،000 تومان است.  |  هزینه ترجمه اطلاعات به انگلیسی توسط بیافرین 50 دلار آمریکا یا 200،000 تومان می‌باشد. توجه: امکان پرداخت به ریال ایران برای هنرمندان ایرانی وجود دارد.

 روش ثبت‌نام در فراخوان: برای ثبت نام در این فراخوان نیاز است که عضو بیافرین باشید. عضویت در بیافرین رایگان است.  |  برای عضویت در بیافرین نیاز است که فرم ثبت‌نام را در لینک زیر تکمیل نمایید.
http://www.biafarin.com/join-persian

 اگر فرم ثبت‌نام را پر نموده‌اید ولی هنوز ایمیل دعوتنامه را دریافت نکرده‌اید، به support@biafarin.com ایمیل بفرستید و اعلام کنید.  پس از تکمیل فرآیند عضویت در بیافرین، ثبتنام شما در فراخوان از طریق پورتال بیافرین امکانپذیر میشود.

 کد فراخوان: 061055         

 اگر سوالی در مورد این فراخوان دارید … به  opportunities@biafarin.com با ذکر نام و کد فراخوان ایمیل بزنید.

برنامه بین‌المللی رزیدنسی هنرمندان

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.