پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف

0 481

 اگر تبلیغات خلاقانه و عجیبی از برندهای مطرح دنیا ارایه شد، تعجب نکنید

بسیاری از برندها با توجه به تبلیغات خلاقانه و نوع محصولی که ارایه میکنن به شهرت میرسن. اما در این بین، تبلیغات غیر منتظره برندهای معروف هم میتونه بسیار جالب باشه. البته هیچوقت تصاویری که در ادامه خواهید دید بصورت رسمی از جانب شرکتها منتشر نشده و اینها خلاقیت چندین شرکت تبلیغاتی هستن که شما رو هیجان زده میکنه. در این تبلیغات از شعار یا اثر محصولات شرکت اصلی بصورت معکوس استفاده شده و نتیجه ویژه ای رو خلق کرده.

تبلیغات خلاقانه (7)

چتر کروکس: چتری که در هر صورت مشتری خودش رو باید از بارون یا نور خورشید محافظت کنه. تبلیغات غیرمنتظره این برند، چتری سوراخ شده هست که همه چیز رو از خودش عبور میده!

تبلیغات خلاقانه (3)

سیگار لیپتون: سیگارهای لایت لیپتون که سرشار از زندگی و شادابی هست.

 تبلیغات خلاقانه (4)

فشنگ های ام اند ام: هدف قراردادن سلامتی با قند بالا در شکلات و اسمارتیس های این برند.

 تبلیغات خلاقانه (6)

بمب تیک تاک: مغز شما رو با انواع داروهایی که تولید میکنه، منفجر میکنه.

 تبلیغات خلاقانه (5)

مکبوک مک دونالد: تشابه اسمی در دو واژه مک دونالد و مک بوک باعث میشه تا برند کامپیوتر شما بالاتر بره. حتی با یک کاور مک دونالد.

 تبلیغات خلاقانه (2)

حلقه بازی گوگل: شاید اگه گوگل شرکتی با فعالیت دیجیتال نبود، از اسم و لوگوی اون میشد در تولید حلقه های بازی به خوبی استفاده کرد.

 تبلیغات خلاقانه (8)

حشره کش کسپراسکای: این شرکت علاوه بر کشتن ویروسهای دنیای مجازی، میتونه در دنیای واقعی هم به کشتن ویروسها و حشرات مشغول بشه!

 تبلیغات خلاقانه (1)

محصولات آرایشی ادوبی:  همه ما شرکت ادوبی رو با نرم افزار فتوشاپ میشناسیم. برنامه ای که در اون میشه از کشیدگی و جوان کردن پوست تا کاشت مو یا رنگ لب کار کرد. شاید ادوبی بتونه محصولات آرایشی مناسبی رو هم تولید کنه.

ارسال یک پاسخ