پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

تحولی در صنعت طراحی پارچه و کاغذدیواری

0 135

دنیای گرافیک دیجیتال هر روز پیشرفت بیشتری میکنه  و آثار هنرمندان راحت تر از قبل برای کاربردهای مختلف نشر میشه. ارتباط  گرافیک دیجیتال با دنیای تجارت و هنر با یک پلاگین جدید که برای فتوشاپ ساخته شده، مهمتر از پیش به نظر میاد.
با این پلاگین میشه یک بافت رو براحتی تکثیر و در ابعاد مناسبی خروجی گرفت. صنعت تولید کاغذ دیواری، صنایع چاپ پارچه و تولید کاغذ های کادو با این پلاگین بسیار متحول شدن. یک بافت ساده در ابتدا ساخته میشه و با ابزارهای ارایه شده در این برنامه میشه اون بافت رو بصورت تکرار پذیر با قابلیت اصلاح رنگ و پیچیدگی در بافت اصلاح کرد.
شرکت artlandia قبل از این هم پلاگینز هایی رو برای نرم افزارهای ادوبی مثل ایلاستریتور ارایه کرده بود، اما بخاطر برداری بودن برنامه های قبلی، درخواست ها برای تولید یک برنامه بصورت پیکسلی هم بیشتر شد تا اونجا که شرکت ذکر شده، برنامه جدیدی رو برای کار در فتوشاپ ارایه کرد.
از مزایای مهم این برنامه میتونیم به: قابلیت ساخت بافت های بدون درز Seamless، قابلیت اصلاح بافت ساده اولیه و آپدیت بافت نهایی، بارگذاری بافت از وب، تغییر رنگ و میزان شفافیت در موضوعات و حتی استفاده از فیلترهای مات کننده اشاره کنیم.

ساخت بافت

ارسال یک پاسخ