پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

تمدید زمان شرکت در فراخوان نمایشگاه تصویرسازی امید

0 163

150 اثر از 6 کشور در نمایشگاه تصویرسازی امید

فراخوان شرکت در نمایشگاه تصویرسازی امید (امید عباسی) تا 20 تیرماه تمدید شد. تجلیل از امید عباسی، آتشنشان فداکاری که سال گذشته برای نجات یک کودک جان خود را از دست داد، آفرینش قهرمان واقعی، ارزش آفرین و کارآمد در زندگی کودکان، تجلیل و تشویق جامعه برای حمایت از این قهرمانان و تلاش برای حفظ حیات ارزش های انسانی در زندگی مدرن امروز، از اهداف برپایی این نمایشگاه است. نمایشگاه تصویرسازی امید که مورد استقبال بسیاری از تصویرگران داخلی و خارجی قرار گرفته است، به درخواست هنرمندان برای ارسال آثار تا 20 تیرماه تمدید شد.
تاکنون 150 اثر از هنرمندان ایرانی به این رویداد فرهنگی هنری ارسال شده است. همچنین آثاری از کشورهای نروژ، روسیه، هلند، ژاپن و اندونزی نیز به دبیرخانه ارسال شده است. شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند حداکثر 3 اثر را با تکنیک و مواد آزاد و با اندازه حداکثر 50 در 70 سانتیمتر تا 20 تیر ماه به دبیرخانه نمایشگاه در مدرسه ایده ارسال کنند.
علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، پلاک 26 مدرسه هنرهای تجسمی ایده یا آدرس اینترنتی  info@ideaschool.ir  ارسال کنند یا با شماره تلفن های 88823387- 88823625 از ساعت 9 الی 19 تماس حاصل کنند. همچنین متقاضیان برای حضور و اطلاع از مقررات نمایشگاه می توانند به وب سایت اینترنتی مدرسه ایده   www.ideaschool.ir مراجعه کنند. این نمایشگاه در روز 17 مرداد ماه و همزمان با روز خبرنگار با نگاهی انسان دوستانه در گالری «ایده» افتتاح خواهد شد.

نحوه ارسال آثار و شرایط شرکت در فراخوان

 فراخوان-مسابقه-تصویر-سازی-یادمان-امید-عباسی-2

ارسال یک پاسخ