پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فراخوان طراحی فونت و تایپوگرافی مجله هنری CA

0 243

فراخوان طراحی فونت و تایپوگرافی در پانزده زمینه هنری از مجله CA

ماهنامه هنری Communication Arts طبق روال سالیانه خود، اقدام به برگزاری فراخوان طراحی فونت و تایپوگرافی نموده است. مسابقات امسال نیز برای هنرمندان در زمینه تایپوگرافی، کالیگرافی،  طراحی فونت و حروف برگزار میگردد. موضوع ورودی مسابقات امسال در پانزده زمینه مختلف از جمله کاربرد خط و خوشنویسی در پوستر، تبلیغات، جلد و سایر رشته ها خواهد بود. در مسابقات سال گذشته نیز 152 نفر از 1894 شرکت کننده به مرحله نهایی راه یافته و جوایز خود را از سوی این مجله معتبر دریافت کرده بودند.
برندگان سالانه این رویداد بزرگ توسط هیات ژوری که خود در زمینه فونت و تایپوگرافی افراد معتبری هستند انتخاب میشوند. برندگان نهایی علاوه بر معرفی در مجله هنری Communication Arts نسخه چاپی، در وب سایت این مجله معتبر معرفی و جوایز ارزنده دیگری مانند تندیس CA را دریافت خواهند کرد. آخرین مهلت ارسال آثار خط و خوشنویسی تا 19 سپتامبر یعنی 28 شهریور و از طریق سایت رسمی مجله Commarts.com خواهد بود. در سال گذشته نیز طرح تایپوگرافی فیلم شاه آرتور از هنرمندی بنام Lars Lawson که در فستیوال فیلم آمریکا نیز مقام آورده بود، به رده نخست این مسابقات دست یافت.
هزینه مسابقات برای هر یک از پانزده ورودی مسابقه متفاوت است. هنرمندان علاقه مند میتوانند از سایت ارایه شده به صورت آنلاین، هزینه لازم را پرداخت و در مسابقات ثبت نام نمایند. تمامی فایلها میتوانند در قالب ویدیو، تصویر و یا طرح چاپی به ایمیل رسمی سایت ارسال یا با پست تحویل گردد. از مهمترین بخشهای ورودی این مسابقات میتوان به استفاده از متن و تایپوگرافی در تبلیغات، پوستر، بروشور، بسته بندی، طرح جلد کتاب، تبلیغات چندرسانه ای، طراحی فونت و حتی آثار خوشنویسی و خطاطی اشاره کرد. در مسابقات فراخوان طراحی فونت سال جدید، بخش دانشجویی نیز برای هنرمندانی با سنین پایین تر به تازگی اضافه گردیده است. هزینه های لازم نیز در صورت شرکت در مسابقات بصورت انفرادی و یا گروهی تغییر خواهد کرد.

فراخوان طراحی فونت و تایپوگرافی

ارسال یک پاسخ