پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند

0 145

زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند

می‌خواهم به‌جای صحبت از انسان‌هایی که لوگو طراحی می‌کنن، از طراحی لوگو با موضوع انسان‌ها صحبت کنم. خودم هم راجع به این موضوع فکری نکرده بودم تا زمانی که سلیب سرخ فیلیپین، مسابقه‌ای برای طراحی بزرگ‌ترین لوگوی متشکل از 40,000 انسان  برای ثبت رکورد گینس رو برپا کرد. عکس‌های زیر تلاش طراحان گرافیک برای خلق این لوگو رو نشون میده. بدون شک این فکر خلاقانه با هدف جمع‌ آوری کمک‌های نقدی مطرح شده که در این زمینه برای هنرمندان حاضر آرزوی موفقیت می‌کنم.

زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند

اگر این طرح با موفقیت انجام بشه اونها میتونن رکورد لوگوی جام ملت‌های اروپا که در سال 1999 که در استادیومک جامور لیسبون پرتقال به ثبت رسید رو بشکونن. بر اساس نوشته‌ی سایت گینس در این لوگو پایی که به توپ ضربه می‌زند از تصویر 651 ژیمناست سیاه پوش و سفید پوش تشکیل شده که زمان جا به جا شدن، حس ضربه زدن به توپ رو به بیننده القا می‌کنن. زمانی که ضربه به توپ می‌خوره، 10,000 بادکنک هلیومی سبز و قرمز که رنگ‌های پرچم کشور پرتقال هستن به آسمان میره.
این موضوع من رو به فکر فرو برد که ببینم در خلق چند لوگوی دیگه از انسان به عنوان یک عضو تشکیل دهنده استفاده شده. در خلق لوگوی شرکت سوئدی بیسنود در سال 2012، هزار کارمند این شرکت بخشی از لوگوی اون بودن. یک شرکت سوئدی دیگه به نام آلتئا هم تقریباً همین کار رو چند ماه پیش انجام داد. ظاهرن مفهوم استفاده از انسان‌ها به عنوان جزء تشکیل دهنده‌ی یک تصویر قبلاً رایج‌تر بوده.

زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند

زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند زمانی که انسان ها موضوع لوگو میشوند

ارسال یک پاسخ