پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

تمدید زمان حضور در ششمین جشنواره بین المللی پوستر و گرافیک خلیج فارس

165

تمدید زمان حضور در ششمین جشنواره بین المللی پوستر و گرافیک خلیج فارس

حسین محمدی وحیدی، دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین المللی پوستر خلیج فارس با بیان این مطلب افزود: در پاسخ به درخواست های مکرر طراحان گرافیک، مهلت ارسال آثار به مدت 3 روز تمدید می شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ دوشنبه سی ام فروردین ماه، نسبت به ارسال آثار پوستر از طریق پست الکترونیکی جشنواره به نشانیMyPersianGulf.ir@gmail.com  اقدام نمایند. وی در خصوص آثار ارسال شده گفت: در بین آثار ارسالی بیشتر توجه به موضوع خلیج فارس بود و کمتر به دیگر موضوعات ذکر شده در فراخوان پرداخته شده بود.

دبیر اجرایی جشنواره در ادامه به تشریح شرایط و ضوابط حضور در این جشنواره پرداخت و افزود: شرکت برای عموم هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و تکنیک خلق آثار و همینطور تعداد اثر محدودیتی ندارد. محمدی وحیدی همچنین افزود: در کنار نمایش پوسترهای برگزیده فراخوان در جشنواره، بخش های دیگری نیز خواهیم داشت که به نمایش آثار ورکشاپ سه روزه به سرپرستی محمد اردلانی بخشی از آن خواهد بود. وی تاکید کرد: با توجه به زمان داوری و برگزاری نمایشگاه این تاریخ به هیچ عنوان، دوباره تمدید نخواهد شد.
ششمین جشنواره بین المللی پوستر خلیج فارس به همت پایگاه مردم نهاد خلیج فارس ما و با حمایت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و گروه هنری نومانا، با تکیه بر موضوعات مرتبط با خلیج فارس، خلیج فارس آبراه صلح، جزایر سه گانه ایرانی(تنب بزرگ،تنب کوچک، ابوموسی)، صلح برای خلیج فارس و خاورمیانه و ثبات خلیج فارس=امنیت خاورمیانه، از اسفند ماه آغاز به کار کرده، و مسئولیت انتخاب آثار آن را بیونگ چوی (کره جنوبی)٬ رفیق المانسی(مصر)٬ ماریا پاپیفستاچیو(یونان)٬ انور اوشکین (ترکیه)٬ ایرج میرزاعلیخانی٬ آرش تنهایی، هما دلورای و حسین محمدی وحیدی از ایران بر عهده خواهد داشت. همچنین هیئت داوران بین المللی این رویداد که وظیفه ی انتخاب برندگان تندیس و جوایز نقدی 90 میلیون ریالی این جشنواره را بر عهده دارند نیز درهفته ی جاری معرفی خواهند شد.

گفتنی است، نمایشگاه آثار همزمان با روز ملی خلیج فارس در فرهنگسرای فردوس و دیگر مراکز فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاعرسانی www.MyPersianGulf.ir مراجعه فرمایند.

تمدید زمان حضور در ششمین جشنواره بین المللی پوستر و گرافیک خلیج فارس

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.