پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران

0 155

فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی 2015 انجمن تصویرگران

بنیاد غیرانتفاعی انجمن تصویرگران در سال 1973 با هدف حفاظت حقوق تصویرسازان و افزایش استانداردهای حرفه‌ای در انگلستان بنیان نهاده شد. مزایای عضویت در این بنیاد شامل مشاوره‌ی قیمت‌گذاری، قراردادها، توافق‌نامه‌ها، جوازها، مذاکرات، و مشاوره‌ی ارائه‌ی نمونه کارها هست؛ اما برای شرکت در مسابقه‌ی بین‌المللی تصویرسازی که با همکاری فرهنگ تصویرسازی (Dictionary of Illustration) برگزار می‌شه نیازی نیست که یکی از 9000 عضو این بنیاد باشید.
آثار دریافتی توسط دبیرخانه‌ی جشنواره به وسیله‌ی هیات داورانی متشکل از اساتید این رشته مورد بررسی قرار می‌گیره. لیست نهایی آثار انتخابی، نشان‌دهنده‌ی آثار استثنایی تصویرسازانی هست که سهم عمده‌ای رو در ساخت فرهنگ تصویری معاصر ایفا می‌کنه. آثار برگزیدگان و برندگان دوره‌های پیشین این مسابقه رو می‌تونین در آرشیو جوایز وب‌سایت این بنیاد مشاهده کنین. آثار برگزیدگان و برندگان در قالب یک تور به نمایش گذاشته میشه و کتابچه‌ی اونها نیز برای عرضه در این تور نمایشگاهی به چاپ میرسه. آثار ارسالی باید در زمینه‌های تبلیغات، کتاب، مطبوعات، پروژه‌های عمومی، تحقیقات، ارتباطات و آثار ابتکاری باشن که منتشر شده‌. آثار ارسالی برای شرکت در مسابقه باید از اول ژانویه 2014 تا 15فوریه 2015 منتشر شده باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی برندگان دوره‌های پیشین می‌توانید به وب سایت انجمن تصویرسازان مراجعه کنین.

فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران فراخوان تصویر سازی و جایزه‌ی بین‌المللی انجمن تصویرگران

ارسال یک پاسخ