پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

فعالسازی شش شبکه اجتماعی پان آرت برای معرفی هنرمندان و ارایه اخبار هنری

194

فعالسازی شش شبکه اجتماعی پان آرت برای معرفی هنرمندان و ارایه اخبار هنری

گروه فرهنگی هنری پان آرت برای گسترش هرچه بهتر اخبار هنری و نیز معرفی هنرمندان کشور ، شش شبکه اجتماعی مهم و پرکاربرد یعنی پینترست ، اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس و لینکداین روتکمیل و راه اندازی کرد. هدف پان آرت از این کار ، ارایه اخبار و رویدادهای هنرهای تجسمی  سایت  و معرفی هنرمندان به مخاطبین در اکثر دستگاه ها و شبکه های پرکاربرد هست.
آرین خانی مدیر هنری گروه پان آرت و مسوول راه اندازی صفحات شبکه اجتماعی گروه در این باره گفت: ” از مدتها پیش نیاز به فعالسازی صفحه گروه در پینترست ، اینستاگرام  و سایر شبکه های اجتماعی مشاهده میشد. بعد از یک دوره آزمایشی و آپلود موقت فایلها، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مخاطبان ایرانی ، مخاطبان خارجی بیشتری در پینترست و اینستاگرام حضور دارن و از این دو شبکه ، باز هم میشه هنرمندان ایرانی و آثارشون رو بهتر معرفی کرد. هنرمندان حاضر در وب سایت لاتین پان آرت ، در شبکه پینترست هم حضور دارن چون بازخورد این شبکه در وب سایت و بازدیدکنندگان خارجی بسیار بیشتره. در اینستاگرام هم به معرفی اخبار و رویدادهای سایت فارسی میپردازیم تا مخاطبان از طریق گوشی موبایل هم بتونن آثار عزیزان هنرمند رو براحتی مرور کنند. به همین دلایل شبکه های گروه رو با نام کلی panartmagazine فعال کردیم و الان برای تمام کاربران قابل استفاده هست.
آرین خانی در ادامه گفت: ” شبکه های اجتماعی لینکداین ، فیس بوک ، توییتر و گوگل پلاس پان آرت هم تحت قوانین و اصول همگام با موازین کشوری به معرفی هنرمندان و ارایه اخبار میپردازن و کاربران در تمامی لینکها میتونن به اطلاعات گروه دسترسی داشته باشن. گروه پان آرت حتی در لینکداین هم که سایتی تجاری هست، باز هم با ارایه مقالات در صحفه مدیریت گروه، سعی میکنه تا مخاطبان خارجی رو هم با آثار هنرمندان ایرانی ارتباط بده و تابحال هم موفق بوده. هدف ما ، معرفی هنرمندان ایرانی و ارایه اخبار بروز هنری به روشهای معقولانه ، صحیح و دور از حاشیه هست و در این مسیر فعالیتهای مهمتر دیگه ای رو هم برنامه ریزی کردیم که مطمئن هستیم همه مخاطبین رو بزودی متعجب میکنه”[divider_adv topwidth=”1″ bottomwidth=”1″ linecolor=”#5c5c5c” ]

پینترست  |  اینستاگرام  |  فیس بوک  |  توییتر  |  گوگل پلاس  |  لینکداین

فعالسازی شش شبکه اجتماعی پان آرت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.