پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

ماهنامه هنرهای کامپیوتری، Computer Arts

0 191

مجله ای فوق العاده ارزشمند برای دوستداران تصویرسازی، طراحی گرافیک و مدیران خلاقیت.  در هنر نسخه از این ماهنامه میتونین اطلاعاتی در مورد منابع ایجاد خلاقیت، مهارتهای نرم‌افزاری،  شیوه‌های موثر تبلیغ و همه اون چیزهایی برای پیشرفت خودتون بهش نیاز دارین رو پیدا کنین.

computer arts

اونطور که دوستان گروه پآن‌آرتی!  آرشیو مجله Computer Arts رو بررسی کردن،‌ اکثر نسخه‌های این مجله در تقسیم بندی عکاسی، تصویرسازی، برندینگ، تبلیغات و از همه مهمتر طراحی گرافیک؛ مهارتهایی رو به شما آموزش میده.
این مهارتها در زمینه نرم‌افزارهای مهمی مثل ایلاستریتور، فتوشاپ،‌ ایندیزاین، کورل پــینتر و خیلی از برنامه های دنیای گرافیکی به شما کمک میکنه تا ایده‌هایی از بهترین طراحان رو بررسی و از تکنیک‌های جدید مطلع بشین.
از جمله مهمترین قسمت‌های فهرست این ماهنامه میشه به تایپوگرافی، عکاسی، ترکیب بندی، هارمونی در رنگ،‌ مصاحبه با طراحان مطرح، معرفی کتاب، اصول چیدمان تصویر، استفاده از نرم‌افزار، تبلیغات شهری، معرفی آرشیوهای تصاویر، معرفی سایتهای مهم و کلی اطلاعات دیگه اشاره کرد.
این ماهنامه علاوه بر بررسی خیلی از تکنیکهای حرفه‌ای طراحی، مواردی رو هم برای آموزش همراه  با فیلم‌های ویدئویی محیا کرده که به شخصه لذت بردم. به همه دوستان علاقه مند به هنرهای تجسمی،‌ پیشنهاد میکنم در تهیه مجموعه این مجلات فعال باشن.

[justified_image_grid link=”file” ids=”168,169,170,171″]

[divider_adv topwidth=”0″ bottomwidth=”0″ linecolor=”#adadad” ]
منتشر شده در نسخه چهارم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ارسال یک پاسخ