پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

رشد ابر دیجیتال در دنیای مدرن

0 119

استقبال از برنامه محبوب ابر دیجیتال ادوبی خیلی گسترش پیدا کرده و ادوبی با این ابر که دنیای دیجیتال رو داره متحول میکنه، درآمد سالانه شرکت خودش رو 20 درصد افزایش داده.

درآمد سالانه ادوبی از مرز یک بیلیون دلار هم گذشت! وقتی حرف از این همه درآمد و سود به وسط میآد، تازه متوجه میشیم که یک ابتکار دیجیتالی چطور میتونه شرکتی رو به اوج برسونه. ادوبی بعد از تصمیمش در مورد ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال، تمام سعیش رو کرده تا همه رو راضی نگه داره. از ارایه برنامه بازاریابی دیجیتال گرفته تا آنالیز اطلاعات سایت شما، همگی بوسیله ابر دیجیتال بازاریابی انجام میشه. در نسخه های قبلی مجله هم اشاراتی کردیم به انتشار نرم افزارهای Analyzer که قدرت تصمیم گیری مدیران یک سایت رو برای بالابردن بهره وری افزایش میدن. همین بس که شرکت گوگل هم برای آنالیز کردن اطلاعات آماری سایتش، داره از ادوبی کمک میگیره. اونهم کی! گوووگل.

رشد ابر دیجیتال در دنیای مدرن

حالا این مورد بماند که در طی کمتر از یکسال 500 هزار کاربر جدید به ابر دیجیتال اضافه شدن و حدود دو میلیون نفر دارن از نسخه تقریبا رایگان یا Trial ابر دیجیتال استفاده میکنن. البته این کاربرها اکثرشون از همون سایت ایجاد پروفایل دیجیتال یعنی Behance که توی نسخه های قبلی شرحی براش گذاشتیم، به ادوبی وارد شدن. یعنی با یه خرید، این همه درآمد و کاربر به مجموعه ادوبی اضافه شده که در نوع بازاریابی دیجیتال، خودش کلی هنر هست. هر هنرمندی که به دنیای دیجیتال علاقه داره اما توانایی خرید نرم‌افزار یا سیستم مناسب برای برنامه های ادوبی رو نداره، میتونه از طریق سایت ادوبی به ابر دیجیتال متصل بشه و تمامی کارهاش رو با اینترنت سرعت بالا از طریق سرور انجام بده.
[divider_adv topwidth=”0″ bottomwidth=”0″ linecolor=”#adadad” ]
منتشر شده در نسخه چهارم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ارسال یک پاسخ