پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

نسخه فروردین ماه مجله دیجیتال پان آرت در راه است

189

نسخه فروردین ماه مجله دیجیتال پان آرت در راه است

مجله دیجیتال هنرهای تجسمی پان آرت که بیش از دو سال بصورت ماهنامه و پیاپی منتشر میشه، در آغاز فصل بهار با تغییراتی مختلف همراه شد و بزودی در آخر فروردین ماه، نسخه بیست و هشتم خودش رو به هنرمندان علاقه مند تقدیم میکنه. از مجله دیجیتال این نسخه ، قسمت لاتین در انتهای مجله حذف و این نشریه بصورت فارسی و با ارایه تبلیغاتی در انتهای مجله ، منتشر میشه. مدیر مسوول و سردبیر مجله دیجیتال پان آرت هدف از این کار رو ارایه تبلیغات مرتبط با هنرهای تجسمی در بخش انتهایی مجله و همینطور تفکیک بخش های لاتین و فارسی به منظور برنامه های آینده دونست.
رضا عالی ، مدیر مسوول و سردبیر سایت خبری و مجله دیجیتال پان آرت در اینباره گفت: ” بعد از نشر موفق مجله دیجیتال پان آرت و نزدیک شدن به آستانه نسخه سی ام از این ماهنامه ، گروه پان آرت تصمیم داره تا بخش لاتین رو از بخش فارسی جدا کنه. این رویداد به علت برنامه ریزی برای تولید یک مجله لاتین حرفه ای به منظور معرفی هنرمندان ایران زمین به فرای مرزهای ایران هست. البته وب سایت لاتین پان آرت نیز که به تازگی فعال شده هم به معرفی هنرمندان ایرانی به گالری داران ، سایتهای خارجی و هنرمندان خارج از کشور فعال هست ، اما در مجله لاتین پان آرت که برنامه ریزی های تولید اون در حال بررسی هست ، مصاحبه و نقطه نظرات بیشتری از هنرمندان دریافت و با لی اوت همگام با مجلات مطرح خارجی تولید میشه. ”
نسخه بیست و هشتم از ماهنامه دیجیتال پان آرت بزودی در آخر فروردین ماه با حضور هنرمندانی جوان چون کیاوش جاهد پارسا ، مصطفی سلیمی ، نازنین تنها ، مجتبی حیدرپناه و المیرا شکرپور منتشر میشه. در این نسخه هم اطلاعاتی از موزه های مطرح جهان ، مقالات هنری و نیز بررسی اینستالیشن و بسته بندی های مطرح دنیا برای بالاتر بردن سطح اطلاعاتی مخاطبان ارایه میشه. مدیریت هنری این نسخه ، مثل نسخ پیشین به عهده آرین خانی هست و برنامه نویسی اون رو علی عالی به عهده خواهد داشت. از همراهان ویژه این نسخه نیز میتونیم به گالری هوم و آژانس تبلیغاتی آرتیمان استودیو اشاره کنیم.

مجله دیجیتال پان آرت نسخه فروردین ماه

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.