پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

نازک‌تر، سریع‌تر،‌ دقیق‌تر از همیشه

0 106

شرکت واکام آخرین محصول خودش بعد از سخت افزار Intuos5 رو در حالی روانه بازار میکنه که هنوز تب و تاب قیمت خرید برای هنرمندان مشکل‌زا هست. دستگاه جدید بنام Intuos Pro از این شرکت بصورت بی سیم تولید شده و میتونه قلمهای نسخه های قبلی رو هم حمایت بکنه. صفحه تبلت به صورت قابل لمس تنظیم شده و دستوراتی مثل Pan, Zoom, Navigate  انجام میده. نسخه جدید خیلی باریک و سبکتر از نسخه های قدیمی ارایه شده و همچنان قابلیت برنامه ریزی سفارشی برای دکمه های روی دستگاه وجود داره. امکان جدید این سخت افزار حذف شدن سیم و راحت کردن کاربر از محدودیت انتقال دستگاه هست. سیستم وایرلس قابلیت قراردادن دستگاه رو حتی تو بغلتون هم فراهم کرده. از قابلیتهای دیگه این دستگاه میتونیم به MultiTuch بودن، 2048 مرحله از قابلیت درک فشار بروی صفحه در قلم و پاک کن، و داشتن امکان Tilt رو نام ببریم.

تجربه‌ی بی‌سیم: در سخت افزار جدید، سیستم وایرلس جایگزین سیم‌های معمولی شده. حالا دیگه  با خیال راحت میتونین دستگاه خودتون تا فاصله‌ای از سیستم دور کنین و به طراحی ادامه بدین.
جعبه ابزاری از خلاقیت: با استفاده از انواع نوک‌قلم‌های این سخت‌افزار میتونین تا 2048 مرحله فشار رو بروی صفحه فعال کنین. با این شیوه امکان ترسیم‌های دقیق‌تر برای طراحان فراهم میشه.هر کدوم از این نوک‌قلم‌ها با جنسی خاص ساخته شدن، برای طراحی در حالت آبرنگ بهتره که جنسی نرم رو انتخاب کنین و در کارهای دیگه، از نوک‌قلم زبرتری استفاده کرد.

 

ارسال یک پاسخ