پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

خط و نشون، نمایشگاه نشانه های ابوذر محمدی

0 177

آخرین نمایشگاه از تور نمایشگاهی خط و نشون ابوذر محمدی

گالری شفق میزبان نمایشگاهی با بیش از 40 اثر از نشانه های ابوذر محمدی با عنوان “خط و نشون” (آخرین نمایشگاه از تور نمایشگاهی “خط و نشون) خواهد بود. این نمایشگاه در روز پنج شنبه 22 خرداد ماه سال جاری با افتتاحیه ای از ساعت 17 تا 20 آغاز و تا 30 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. از هنرمندان و علاقه مندان دعوت می شود تا جهت بازدید از این رویداد هنری همه روزه از ساعت 9 الی 19 و روزهای جمعه از ساعت 16 تا 19 به نگارخانه شفق واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد) ، خیابان 21، بوستان شفق ، فرهنگسرای شفق مراجعه فرمایند.

ابوذر محمدی درباره این نمایشگاه این چنین بیان می کند که: تور نمایشگاهی “خط و نشون”  از سال گذشته با برپایی در شهرهای مشهد ، کرمانشاه و اراک برگزار شد، من در این نمایشگاه ها با تمرکز بر نشانه های سفارشی و با تاکید بر سه اصل هویت ساز در نشانه های تجاری “انسجام ، انحصار ، رنگ” سعی در ارائه ی آثاری خلاق درعین رفع نیاز بازار را داشته ام.
ابوذرمحمدی علاوه بر فعالیت مستمر در گرافیک و خلق بیش از 100 لوگوی تجاری فعال ، دوره های خاصی  برای افزایش توانایی  در طراحی نشانه های تجاری به انجام رسانده است که در این باره می توان به دریافت مدرک مهندسی تبلیغات از BRS Academy امریکا اشاره کرد. لازم به ذکر است طراح پوستر این رویداد، وحید بهرامی  می باشد.

خط و نشون نمایشگاه آثار ابوذر محمدی

ارسال یک پاسخ