پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه احسان

0 163

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان در نگارخانه احسان

چشمانم را بروی هر چه بیداری میبندم٬بی صدا نقشی می اندازم از رنگ٬از خیال٬از وهم…. خیال من رنگ دیگری از خیال توست.

مجموعه آثار پیش رو نقش هایی ست که بر اساس شعری از سهراب سپهری کنار هم قرار گرفته اند.هر یک از این آثار دربردارنده ی دنیای درونی پدیدآونده ی آن است. دنیایی که برای هنرمند پذیرفتنی تر از واقعیت آلوده به خواب جهان بیرون است و تا آنجا غرق در اوهام خویش می شود که خود را در وهم بیدار میپندارد.
این نمایشگاه مجموعه ایی از آثار رنگ و روغن ٬اکرولیک ٬مدادرنگی و آرتیزان است. بیشتر نقاشی ها بر روی بوم کار شده و چند نقاشی هم بر روی مقوا اجرا شده است. هر هنرمند گوشه ایی از درون  خود را در چهارچوب نقاشی به نمایش گذاشته و به این ترتیب فضای گالری سراسر فضایی ناهمگون اما بسیار پایدار و دیدنی است.این نمایشگاه مجموعه ایی است از نقاشی های پرتره و فیگور است که در نگارخانه احسان هم اکنون برپاست و تا روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
اسامی هنرمندانی که آثار آنها در این نمایشگاه حضور دارد: لیلا تیموری نژاد; مینا اوجاقی; مریم لکهائی ریزی; محبوبه لکهائی ریزی; نیاز میرمبینی; مهری ثامری زاده; معصومه قاسمیان; نیلگون بدیعی; فاطمه علاتوکلی; عطیه سالاری; دریا فرد; الهام حسن زاده; فریده صفاری; فرنوش حیدری; سمیه اسماعیلی; فیروزه فیض آبادی.

ساعات بازدید از نمایشگاه: ۴:۳۰ بعد از ظهر تا ۸ شب.
آدرس نگارخانه احسان: تهران-اقدسیه-بلوار آجودانیه(سباری)-خیابان چهاردهم شرقی-شماره ۲۲- نگارخانه احسان.
شماره تلفن نگارخانه :  ۲۲۲۸۶۱۴۳

نمایشگاه گروه نقاشی در نگارخانه احسان

ارسال یک پاسخ