پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

گزارش سالیانه ادوبی از سایتهای اجتماعی

0 108

ادوبی با ارایه گزارش سالیانه خودش مبنی بر درصد رشد شبکه های اجتماعی از طریق نرم افزارهای بازاریابی دیجیتالش نشون داد که این برنامه ها علاوه بر دقیق بودن اطلاعات، محیطی گرافیکی رو در دنیای تجارت ایجاد کردن. در این گزارش سالیانه که از شبکه های اجتماعی تهیه شده بود، توییتر و پینترست از رشد فوق العاده بالایی در ارایه اطلاعات و اشتراک گذاری داشتن.
توییتر که یک شبکه اجتماعی مبنی بر اشتراک متن کوتاه هست با رشد 300 درصدی در راس این گزارش قرار داشت. در این بین فیسبوک با اینکه هنوز بزرگترین سایت به اشتراک گذاری و پرکلیک اطلاعات در دنیا هست، تنها چهل درصد رشد نسبت به سال پیش داشته، اما هنوز این سایت به عنوان سایتی شناخته میشه که بیشترین کاربر با بالاترین مقدار اشتراک گذاری و ترافیک بازدید رو در دنیا داره.
سایت مهم دیگه که بیشتر مورد علاقه طراحان گرافیک و هنرمندان هست، Pinterest هست. آمار بازدید و رشد به اشتراک گذاری در این سایت 84 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر اعلام شده و این رشد نشون دهنده علاقه کاربران و طراحان گرافیک به شبکه های اجتماعی حرفه‌ای‌تر هست.
البته در ایران به خاطر محیط تفریحی و غیرتخصصی‌تر فیس بوک، آمار بازدید و به اشتراک گذاری در این سایت، حتما شرکتی ادوبی رو شگفت زده میکنه. بیشتر کاربران از این سایت استفاده میکنن تا سایتهای مهمتر و کارآمدتری مثل بیهانز یا توییتر.

گزارشی از دنیای بازاریابی ادوبی

ارسال یک پاسخ